Moje konto

Marketing terytorialny: Miasto i region na rynku

74.74 zł
Rabat: 24.26 zł
Cena katalogowa: 99.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74.74 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 12 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Marketing terytorialny: Miasto i region na rynku

Autorzy Szromnik Andrzej
Format 17.0x24.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.12.0
Rok wydania 2016
Seria/cykl ZARZĄDZANIE I MARKETING
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 5
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788326495359
Liczba stron 548
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych. W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: - marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie), - koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów, - strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej, - marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, - strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, - marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.
Autorzy Szromnik Andrzej
Format 17.0x24.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.12.0
Rok wydania 2016
Seria/cykl ZARZĄDZANIE I MARKETING
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 5
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788326495359
Liczba stron 548
Ocena:
:
:
: