Marketing terytorialny: Miasto i region na rynku
74.74 zł | |
Rabat: | 24.26 zł |
Cena katalogowa: | 99.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 74.74 zł |
Dostępność: 12
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Marketing terytorialny: Miasto i region na rynku
Autorzy | Szromnik Andrzej |
---|---|
Format | 17.0x24.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Rok wydania | 2016 |
Seria/cykl | ZARZĄDZANIE I MARKETING |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 5 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788326495359 |
Liczba stron | 548 |
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
- marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie),
- koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów,
- strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej,
- marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
- strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
- marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.
Autorzy | Szromnik Andrzej |
---|---|
Format | 17.0x24.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Rok wydania | 2016 |
Seria/cykl | ZARZĄDZANIE I MARKETING |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 5 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788326495359 |
Liczba stron | 548 |