Moje konto

Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość: Zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje.

55.20 zł
Rabat: 9.70 zł
Cena katalogowa: 64.90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55.20 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 2 Mało

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość: Zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje.

Autorzy Fuller Pamela,Murphy Mark,Chow Anne
Format 14.1x21.8cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Pkwiu 49.01
Rok wydania 2022
Tematyka Ekonomia Biznes
Tłumacze Doroba Anita
Tytuł oryginału The Leader's Guide to Unconscious Bias: How To Reframe Bias, Cultivate Connection, and Create High-P
Wydanie 1
Wydawca MT Biznes
Kod EAN/ISBN 9788382311471
Liczba stron 300
NIEUŚWIADOMIONE UPRZEDZENIA WPŁYWAJĄ NA WYDAJNOŚĆ TWOJĄ, TWOJEGO ZESPOŁU ORAZ CAŁEJ FIRMY BEZ WZGLĘDU NA TO, CZY O TYM WIESZ, CZY NIE. Jesteśmy dobrymi ludźmi z dobrymi intencjami, podejmującymi decyzje na podstawie faktów… tak? Niestety, w grę wchodzi dużo więcej, niż sobie uświadamiamy. Nasze mózgi nieustannie filtrują, sortują i wykorzystują skróty, by poradzić sobie z przytłaczającą ilością informacji, które do nas docierają każdego dnia. Te skróty są często miejscem, w które wkrada się uprzedzenie. Jeśli pozostawimy je poza kontrolą, mogą niekorzystnie wpłynąć na nasze podejmowanie decyzji oraz ograniczyć wydajność, innowacje i szanse tych, którymi zarządzamy. Jeżeli ktoś mówi, że nie ma żadnych uprzedzeń, oznacza to tylko tyle, że ich sobie nie uświadamia. Nasze mózgi kierują się nie tylko uprzedzeniami i preferencjami, ale również zmianą i rozwojem. To wymaga czasu i wysiłku, by wytworzyć nowe ścieżki neuronowe, sposoby myślenia i nawyki. To nie jest łatwe, ale możliwe. Dlatego eksperci z Franklin Covey napisali niniejszą książkę – dla liderów, którzy chcą rozwijać swoje przywództwo i świadomie pracować nad budowaniem bardziej inkluzywnych organizacji, dla menedżerów, którzy chcą zrozumieć i skorygować własne samoograniczające przekonania. Znajduje się w niej kompletny czteroczęściowy program oraz ponad trzydzieści unikalnych narzędzi, takich jak arkusz przygotowawczy czy lista sposobów na przeformułowanie nieświadomych myśli, które pozwalają wydobyć tkwiące w nas uprzedzenia na powierzchnię i pracować nad nimi. To, co myślimy o sobie nawzajem i jak współdziałamy ze sobą, ma ogromny wpływ na sukces całej firmy. Badania pokazały, że uprzedzenia (czy tendencje lub skłonności) mają wpływ na wyniki organizacji – na wszystko, od kultury, poprzez rekrutację, innowacyjność, aż po zyskowność. Uprzedzenia mogą utrudniać podejmowanie decyzji, sprawność działania, wprowadzanie innowacji i osiąganie wyników w pracy. Pracownicy, którzy czują się obiektem uprzedzeń, z trzykrotnie większym prawdopodobieństwem zatrzymają dla siebie swoje pomysły, pozostaną niezaangażowani i odejdą z pracy w ciągu roku. Fuller, Murphy i Chow zebrali w książce wskazówki i narzędzia pozwalające nie tylko przeprogramować uprzedzenia, ale przede wszystkim rozwijać relacje i tworzyć wysoce wydajne zespoły. Dzięki rozpoznaniu uprzedzeń oraz położeniu nacisku na empatię i ciekawość świadomy lider może nie tylko wzmocnić zaufanie u członków zespołu, lecz także uwolnić potencjał każdej napotkanej osoby. Wykorzystując umiejętności, których uczy ta książka, może poprawić własne wyniki, wyniki swoich zespołów oraz całej organizacji. *** „Rzadko można spotkać książkę bardziej potrzebną dla osiągnięcia sukcesu przez organizacje i społeczeństwa! Liderzy, którzy zdecydują się poznać swoje nieuświadomione uprzedzenia, będą mogli znacząco wzmocnić zaufanie w swoich zespołach i swoje przywództwo. Ta wartościowa książka pokazuje liderom wymierny i pożyteczny proces, pozwalający zarówno zrozumieć swoje uprzedzenia, jak i podjąć działania, aby im zaradzić”. Stephen M.R. Covey, autor bestsellerów „New York Timesa” The Speed of Trust oraz Smart Trust „Ludzie się liczą! I każda osoba ma uprzedzenia. Musimy pogodzić się z tym, że uprzedzenia są życiowym faktem i że trzeba się do nich odnieść – do uprzedzeń u siebie i u innych. Autorzy Fuller, Murphy i Chow napisali wnikliwą książkę, która praktycznie informuje i edukuje, zapewniając pomocne narzędzia do rozpoznania i pokonania uprzedzenia.
Autorzy Fuller Pamela,Murphy Mark,Chow Anne
Format 14.1x21.8cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Pkwiu 49.01
Rok wydania 2022
Tematyka Ekonomia Biznes
Tłumacze Doroba Anita
Tytuł oryginału The Leader's Guide to Unconscious Bias: How To Reframe Bias, Cultivate Connection, and Create High-P
Wydanie 1
Wydawca MT Biznes
Kod EAN/ISBN 9788382311471
Liczba stron 300
:
:
: