Marketing terytorialny: Nowe obszary i narzędzia
24.83 zł | |
Rabat: | 27.17 zł |
Cena katalogowa: | 52.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 24.83 zł |
Dostępność: 21
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Marketing terytorialny: Nowe obszary i narzędzia
Format | 16.0x23.0cm |
---|---|
Języki | polski |
Miejscowość | Kraków |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Redakcja | Szromnik Andrzej |
Rok wydania | 2017 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | edu-Libri |
Kod EAN/ISBN | 9788363804749 |
Liczba stron | 196 |
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.
Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Format | 16.0x23.0cm |
---|---|
Języki | polski |
Miejscowość | Kraków |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Redakcja | Szromnik Andrzej |
Rok wydania | 2017 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | edu-Libri |
Kod EAN/ISBN | 9788363804749 |
Liczba stron | 196 |