Moje konto

Marketing terytorialny: Nowe obszary i narzędzia

24.83 zł
Rabat: 27.17 zł
Cena katalogowa: 52.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24.83 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 21 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Marketing terytorialny: Nowe obszary i narzędzia

Format 16.0x23.0cm
Języki polski
Miejscowość Kraków
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.12.0
Redakcja Szromnik Andrzej
Rok wydania 2017
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca edu-Libri
Kod EAN/ISBN 9788363804749
Liczba stron 196
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Format 16.0x23.0cm
Języki polski
Miejscowość Kraków
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.12.0
Redakcja Szromnik Andrzej
Rok wydania 2017
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca edu-Libri
Kod EAN/ISBN 9788363804749
Liczba stron 196
Ocena:
:
:
: