Współczesne problemy zarządzania i marketingu
37.74 zł | |
Rabat: | 12.26 zł |
Cena katalogowa: | 50.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 37.75 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Autorzy | Styś Aniela, Łobos Krzysztof |
---|---|
Format | 16.0x23.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2016 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Difin |
Kod EAN/ISBN | 9788379307685 |
Liczba stron | 252 |
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.
Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.
Autorzy | Styś Aniela, Łobos Krzysztof |
---|---|
Format | 16.0x23.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2016 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Difin |
Kod EAN/ISBN | 9788379307685 |
Liczba stron | 252 |