Moje konto

Branding na smartfonie: Komunikacja mobilna marki

44.54 zł
Rabat: 14.46 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44.54 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100 Bardzo dużo

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Branding na smartfonie: Komunikacja mobilna marki

Autorzy Kall Jacek
Format 16.5x24.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2015
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788326414794
Liczba stron 236
Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji. Szczegółowo omówiono w niej m.in.: funkcję, kapitał i wartość marki, komunikację marketingową marki i proces jej planowania, rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne, cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y), narzędzia komunikacji mobilnej, technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację, zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian. Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.
Autorzy Kall Jacek
Format 16.5x24.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2015
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788326414794
Liczba stron 236
Ocena:
:
:
: