Moje konto

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

41.52 zł
Rabat: 13.48 zł
Cena katalogowa: 55.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41.52 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 1 Na wyczerpaniu

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Autorzy Jaworowicz Magdalena
Format 15.9x23.0
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2015
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Difin
Kod EAN/ISBN 9788379309467
Liczba stron 272
Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może spełniać funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne. Czytelnik z łatwością samodzielnie odnajdzie w nim logikę, a dzięki ćwiczeniom i testom będzie w stanie weryfikować pozyskaną wiedzę. Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą „tekściarza”, takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.
Autorzy Jaworowicz Magdalena
Format 15.9x23.0
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2015
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Difin
Kod EAN/ISBN 9788379309467
Liczba stron 272
Ocena:
:
:
: