Moje konto

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

50.44 zł
Rabat: 8.56 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50.44 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100 Bardzo dużo

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

Autorzy Kos-Łabędowicz Joanna
Format 16.5x24.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2015
Seria/cykl ZARZĄDZANIE
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca C.H. Beck
Kod EAN/ISBN 9788325569174
Liczba stron 192
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy. Tematyka /monografii/ jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom. Dr hab. Grażyna Rosa prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Autorzy Kos-Łabędowicz Joanna
Format 16.5x24.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2015
Seria/cykl ZARZĄDZANIE
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca C.H. Beck
Kod EAN/ISBN 9788325569174
Liczba stron 192
Ocena:
:
:
: