Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
50.44 zł | |
Rabat: | 8.56 zł |
Cena katalogowa: | 59.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 50.44 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Autorzy | Kos-Łabędowicz Joanna |
---|---|
Format | 16.5x24.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2015 |
Seria/cykl | ZARZĄDZANIE |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | C.H. Beck |
Kod EAN/ISBN | 9788325569174 |
Liczba stron | 192 |
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.
Tematyka /monografii/ jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.
Dr hab. Grażyna Rosa
prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Autorzy | Kos-Łabędowicz Joanna |
---|---|
Format | 16.5x24.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2015 |
Seria/cykl | ZARZĄDZANIE |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | C.H. Beck |
Kod EAN/ISBN | 9788325569174 |
Liczba stron | 192 |