Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
37.20 zł | |
Rabat: | 12.80 zł |
Cena katalogowa: | 50.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 37.20 zł |
Dostępność:
100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
Autorzy | Caputa Wiesława |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2015 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | CeDeWu |
Kod EAN/ISBN | 9788375566611 |
Liczba stron | 380 |
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla i od jego interesariuszy.
Książka omawiając istotę i znaczenie kapitału klientów w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa oraz prezentując wyniki badań empirycznych zrealizowanych na rynku piwowarskicm w Polsce, jest adresowana zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką kreowania relacji z klientami oraz zarządzania wartością klienta.
Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla:
studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów.
Autorzy | Caputa Wiesława |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2015 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | CeDeWu |
Kod EAN/ISBN | 9788375566611 |
Liczba stron | 380 |