Marketing międzynarodowy: Współczesne trendy i praktyka.
45.72 zł | |
Rabat: | 13.28 zł |
Cena katalogowa: | 59.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 45.72 zł |
Dostępność: 11
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Marketing międzynarodowy: Współczesne trendy i praktyka.
Format | 16.5x23.5cm |
---|---|
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Redakcja | Fonfara Krzysztof |
Rok wydania | 2014 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301179816 |
Liczba stron | 244 |
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Format | 16.5x23.5cm |
---|---|
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Redakcja | Fonfara Krzysztof |
Rok wydania | 2014 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301179816 |
Liczba stron | 244 |