Moje konto

Marketing międzynarodowy: Współczesne trendy i praktyka.

45.72 zł
Rabat: 13.28 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45.72 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 11 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Marketing międzynarodowy: Współczesne trendy i praktyka.

Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Fonfara Krzysztof
Rok wydania 2014
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod EAN/ISBN 9788301179816
Liczba stron 244
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Fonfara Krzysztof
Rok wydania 2014
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod EAN/ISBN 9788301179816
Liczba stron 244
Ocena:
:
:
: