Moje konto

Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw

41.89 zł
Rabat: 7.11 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41.89 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100 Bardzo dużo

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw

Autorzy Kaleta Andrzej
Format 16.5x23.8cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Kaleta Andrzej
Rok wydania 2014
Seria/cykl ZARZĄDZANIE
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca C.H. Beck
Kod EAN/ISBN 9788325560683
Liczba stron 290
Projekt badawczy będący przedmiotem publikacji bazuje na założeniu, że wraz z rozwojem, a zwłaszcza wzrostem Przedsiębiorstw, ewoluują metody zarządzania strategicznego. Wpływ na to mają zarówno zmieniające się możliwości rozwojowe wynikające z doświadczenia, wiedzy, zasobów, jak też i inne wymagania wobec strategii, coraz bardziej formalne, a także związane z komunikacją i skuteczną realizacją. Owe zmiany nie zawsze mają charakter pozytywny. Mogą zarówno rozwijać zarządzanie strategiczne, jak i prowadzić do jego degeneracji. Celem naukowym projektu było rozpoznanie procesów ewolucji zarządzania strategicznego w toku rozwoju przedsiębiorstw, zidentyfikowanie trendów pozytywnych i negatywnych w tym zakresie i na tej podstawie zaprojektowanie modelu rozwoju metod zarządzania strategicznego odpowiedniego dla kolejnych faz ich dojrzewania. Ankieta badawcza zawierała: 84 pytania w części zasadniczej, 4 pytania w części rekrutacyjnej, 11 pytań w części metryczkowej. Pytania w kwestionariuszu pogrupowane zostały w ramach 19 obszarów badawczych, a odpowiedzi udzielne były przy wykorzystaniu skali Likerta. Otrzymane wyniki poddane zostały następnie analizom statystycznym w celu opracowania wniosków. Zarządzanie strategiczne, rozwijane głównie w kontekście dużych firm, posiada ogromny potencjał, który może być wykorzystany oraz zaoferowany małym i średnim przedsiębiorstwom. Niniejsza monografia jest w tym aspekcie bardzo istotnym wkładem, gdyż dostosowanie teorii zarządzania strategicznego do potrzeb mniejszych firm może nastąpić tylko na podstawie intensywnych badań empirycznych i adekwatnych rekomendacji wynikających z teorii zarządzania strategicznego. Dr hab. Justyna Światowiec-Szczepańska, prof. UE Katedra Zarządzania Strategicznego Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Autorzy Kaleta Andrzej
Format 16.5x23.8cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Kaleta Andrzej
Rok wydania 2014
Seria/cykl ZARZĄDZANIE
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca C.H. Beck
Kod EAN/ISBN 9788325560683
Liczba stron 290
Ocena:
:
:
: