Moje konto

Jak być dobrym sprzedawcą: Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

27.43 zł
Rabat: 11.57 zł
Cena katalogowa: 39.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26.79 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 15 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Jak być dobrym sprzedawcą: Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Autorzy Pink Daniel H.
Format 14.5x22.5cm
Język oryginału angielski
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2014
Tematyka Ekonomia Biznes
Tłumacze Tiropolski Witold
Tytuł oryginału To sell is human
Wydanie 1
Wydawca Studio Emka
Kod EAN/ISBN 9788363773762
Liczba stron 296
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
Autorzy Pink Daniel H.
Format 14.5x22.5cm
Język oryginału angielski
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2014
Tematyka Ekonomia Biznes
Tłumacze Tiropolski Witold
Tytuł oryginału To sell is human
Wydanie 1
Wydawca Studio Emka
Kod EAN/ISBN 9788363773762
Liczba stron 296
Ocena:
:
:
: