Wypalenie szkolne u adolescentów
19.40 zł | |
Rabat: | 9.60 zł |
Cena katalogowa: | 29.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 19.29 zł |
Dostępność: 5
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Wypalenie szkolne u adolescentów
Autorzy | Katarzyna Tomaszek |
---|---|
Format | 15,2x24 cm |
Oprawa | Twarda |
Wydawca | Petrus |
Kod EAN/ISBN | 9788377204429 |
Liczba stron | 204 |
Zawarty wksiążce przegląd badań nad szkolnym wypaleniem uadolescentów budzi uznanie ipodziw. Jest syntetyczny, autorsko skomponowany, przejrzysty, logiczny ispójny. Sprawia, że obie Autorki za pomocą swoich badań stają się częścią naukowej wspólnoty, dołączają do grupy osób zaangażowanych wpoznawanie tego społecznie ważnego zjawiska. Mamy wtej książce pokaz warsztatu badawczego na najwyższym poziomie metodologii oraz samodzielności ikreatywnego podejścia do stawianych problemów, książka jest nie tylko godna najwyższego uznania, nie tylko może stać się swoistym wzorem do naśladowania czy też pewnym standardem dla badań pedagogicznych Może stać się ona naszym przewodnikiem po zawiłej, bardzo zróżnicowanej problematyce współczesnej szkoły Brakuje wpedagogice takich zaangażowanych książek. Ztym większym przekonaniem rekomenduję tę znakomitą publikację do druku, gratulując jednocześnie obu Autorkom dojrzałości, wiedzy, opanowania warsztatu metodologicznego oraz precyzji istaranności wbadaniach.
Prof. zw. dr hab. Mirosław Nowak-Dziemianowicz
Bezsprzecznym walorem monografii jest porównawczy charakter zaprezentowanych wniej badań ianaliz wrodzimych realiach do rzadkości wciąż należą bowiem badania porównawcze, które pozwalają na wielostronne spojrzenie na rozpatrywane kwestie. Na tym większe uznanie zasługuje wzwiązku ztym, podjęcie przez Autorki badań polsko-amerykańskich. Wmoim przekonaniu jest to praca oryginalna odużych walorach poznawczych, która zpewnością wzbudzi zainteresowanie wszerokich kręgach odbiorców przede wszystkim nauczycieli irodziców, ale także nauczycieli akademickich (którzy mogą wykorzystać przedstawione wyniki badań wprocesie przygotowania przyszłych nauczycieli do skutecznej pracy wzawodzie) oraz samych uczniów (którzy, dzięki lekturze, zyskać mogą świadomość istnienia zjawiska wypalenia szkolnego, jego przyczyn, symptomów imetod przeciwdziałania jego występowaniu, agdyby to ostatnie zawiodło lub okazało się niemożliwe jego negatywnym konsekwencjom).
Dr hab. Stefan T.Kwiatkowski, prof. ChAT
Prof. zw. dr hab. Mirosław Nowak-Dziemianowicz
Bezsprzecznym walorem monografii jest porównawczy charakter zaprezentowanych wniej badań ianaliz wrodzimych realiach do rzadkości wciąż należą bowiem badania porównawcze, które pozwalają na wielostronne spojrzenie na rozpatrywane kwestie. Na tym większe uznanie zasługuje wzwiązku ztym, podjęcie przez Autorki badań polsko-amerykańskich. Wmoim przekonaniu jest to praca oryginalna odużych walorach poznawczych, która zpewnością wzbudzi zainteresowanie wszerokich kręgach odbiorców przede wszystkim nauczycieli irodziców, ale także nauczycieli akademickich (którzy mogą wykorzystać przedstawione wyniki badań wprocesie przygotowania przyszłych nauczycieli do skutecznej pracy wzawodzie) oraz samych uczniów (którzy, dzięki lekturze, zyskać mogą świadomość istnienia zjawiska wypalenia szkolnego, jego przyczyn, symptomów imetod przeciwdziałania jego występowaniu, agdyby to ostatnie zawiodło lub okazało się niemożliwe jego negatywnym konsekwencjom).
Dr hab. Stefan T.Kwiatkowski, prof. ChAT
Autorzy | Katarzyna Tomaszek |
---|---|
Format | 15,2x24 cm |
Oprawa | Twarda |
Wydawca | Petrus |
Kod EAN/ISBN | 9788377204429 |
Liczba stron | 204 |