Moje konto

Marketing wobec ponowoczesności: Monografia

26.04 zł
Rabat: 8.96 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26.04 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100 Bardzo dużo

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Marketing wobec ponowoczesności: Monografia

Autorzy Lotko Aleksander
Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2013
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca CeDeWu
Kod EAN/ISBN 9788375564426
Liczba stron 148
Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno ­ gospodarcze jest wyzwaniem dla teo­rii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu. Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków – osób opracowujących strategie i dzia­ła­nia marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzie­ę zainteresować nią szersze grono odbiorców – osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zja­wi­ska­mi społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.
Autorzy Lotko Aleksander
Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2013
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca CeDeWu
Kod EAN/ISBN 9788375564426
Liczba stron 148
Ocena:
:
:
: