Moje konto

Kompetencje komunikacji międzykulturowej. Rozwój kompetencji przyszłych ekonomistów i menedżerów

84.64 zł
Rabat: 14.36 zł
Cena katalogowa: 99.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84.64 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100 Bardzo dużo

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Kompetencje komunikacji międzykulturowej. Rozwój kompetencji przyszłych ekonomistów i menedżerów

Autorzy Piwowarczyk Anna
Format B5
Rok wydania 2020
Wydawca C.H. Beck
Kod EAN/ISBN 9788381586199
Liczba stron 144
Kompetencje komunikacji midzykulturowej. Rozwój kompetencji przyszych ekonomistów i menederów

Publikacja pozwoli zrozumie, dlaczego inni ludzie przeywaj rzeczywisto odmiennie oraz:

  • omawia najwaniejsze koncepcje, teorie i modele kompetencji midzykulturowych spotykanych w polskiej i wiatowej literaturze dotyczcej zarzdzania midzynarodowego, komunikacji midzynarodowej i ksztacenia jzyków obcych na potrzeby rynku pracy;
  • przedstawia nowe autorskie narzdzie (KKM) umoliwiajce skuteczn i stosown komunikacj w globalnych, midzynarodowych zespoach projektowych;
  • wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarzdzania globalnymi, wielokulturowymi przedsibiorstwami, rozwoju kadr menederskich, dydaktyki akademickiej zarówno w obszarze zarzdzania, jak i ksztacenia jzyków obcych oraz dalszych bada naukowych w dziedzinie ksztacenia jzyków obcych – w szczególnoci na potrzeby rynku pracy, oraz zarzdzania midzynarodowego.

Tematyka, któr podja Autorka w monografii, ma charakter interdyscyplinarny, gdy czy w sobie zagadnienia ekonomiczne (np. rozwój kompetencji w wietle Zarzdzania Zasobami Ludzkimi), a take zarzdzania, socjologii czy antropologii kulturowej (np. komunikacja midzykulturowa). Ponadto omawiane zagadnienia osadzone s w kontekcie ekonomicznych jednostek uniwersyteckich ksztaccych przyszych ekonomistów i menederów. Problem kompetencji midzykulturowych stanowi cigle aktualny temat, z jednej strony, ze wzgldu na procesy internacjonalizacji oraz nieustanne „stykanie si" kultur, a z drugiej strony, ze wzgldu na zauwaalny niedosyt umiejtnoci komunikowania si z przedstawicielami odmiennych grup kulturowych. Recenzowana monografia z pewnoci dobrze wpisuje si w luk istniejc na rynku wydawniczym odnoszc si do, po pierwsze, szczegóowego i teoretycznego ujcia problemu kompetencji komunikacji midzykulturowej, po drugie, prezentacji wyników bada wasnych w omawianym temacie, które mog stanowi implikacje zarówno dla praktyków biznesu, jak i naukowców.

Prof. dr hab. Magorzata Bartosik-Purgat


Autorzy Piwowarczyk Anna
Format B5
Rok wydania 2020
Wydawca C.H. Beck
Kod EAN/ISBN 9788381586199
Liczba stron 144
:
:
: