Kompetencje emocjonalne nauczyciela
29.44 zł | |
Rabat: | 9.56 zł |
Cena katalogowa: | 39.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 29.44 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Kompetencje emocjonalne nauczyciela
Autorzy | Madalińska-Michalak Joanna, Góralska Renata |
---|---|
Format | A5 |
Oprawa | Miękka |
Rok wydania | 2012 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788326440915 |
Liczba stron | 248 |
Kompetencje emocjonalne nauczyciela
„Jak rol odgrywaj emocje w pracy nauczyciela? Co mówi na ten temat badania naukowe i jakie badania na gruncie pedagogiki byy do tej pory prowadzone? Czym s kompetencje nauczyciela? Co jest wyrónikiem kompetencji emocjonalnych nauczyciela? Co skada si na kompetencje emocjonalne nauczyciela? Jak nauczyciel moe rozpoznawa swoje emocje i jak moe nimi kierowa? Jak nauczyciel moe zadba o rozwijanie wasnych kompetencji emocjonalnych? Autorki ksiki staraj si udzieli odpowiedzi na te i inne pytania, koncentrujce si wokó problematyki kompetencji emocjonalnych nauczycieli i sposobów ich rozwijania".
(ze wstpu)
„W tym miejscu chciaabym przede wszystkim pogratulowa Autorkom przygotowania wartociowej od strony teoretycznej i praktycznej ksiki. rodowisko teoretyków i praktyków edukacji otrzymuje niezwykle przydatne w pracy zawodowej opracowanie. Na polskim rynku wydawniczym bdzie to pierwsza publikacja naukowa z programem edukacyjnym dotyczcym rozwijania kompetencji emocjonalnych adresowana do nauczycieli i pedagogów".
(z recenzji dr hab. Hanny Sotarczyk-Szwec, prof. UMK)
Joanna Madaliska-Michalak-doktor habilitowany nauk humanistycznych, profesor nadzwyczajny Uniwersytetu ódzkiego, kierownik Zakadu Dydaktyki i Ksztacenia Nauczycieli na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu ódzkiego, penomocnik rektora Uniwersytetu ódzkiego do spraw internacjonalizacji studiów na Wydziale Nauk o Wychowaniu UL, wiceprzewodniczca Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego (2011-2014) i czonek Rady Naukowo-Zarzdczej European Educational Research Association; prowadzi badania dotyczce problematyki zawodu nauczycielskiego, a zwaszcza takich zagadnie jak: ksztacenie nauczycieli, uwarunkowania pracy i rozwoju nauczyciela, profesjonalizm w zawodzie nauczyciela i profesjonalizacja zawodu nauczycielskiego, powodzenia i niepowodzenia zawodowe nauczycieli, kwalifikacje i kompetencje zawodowe nauczyciela.
Renata Góralska-doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakadzie Dydaktyki i Ksztacenia Nauczycieli na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu ódzkiego; jej badania i publikacje koncentruj si na dydaktyce ogólnej i dydaktyce szkoy wyszej, a zainteresowania naukowe dotycz przede wszystkim problematyki emocjonalnych aspektów ksztacenia, zwaszcza rozwijania kompetencji emocjonalnych nauczycieli i studentów przygotowujcych si do penienia roli nauczyciela.
„Jak rol odgrywaj emocje w pracy nauczyciela? Co mówi na ten temat badania naukowe i jakie badania na gruncie pedagogiki byy do tej pory prowadzone? Czym s kompetencje nauczyciela? Co jest wyrónikiem kompetencji emocjonalnych nauczyciela? Co skada si na kompetencje emocjonalne nauczyciela? Jak nauczyciel moe rozpoznawa swoje emocje i jak moe nimi kierowa? Jak nauczyciel moe zadba o rozwijanie wasnych kompetencji emocjonalnych? Autorki ksiki staraj si udzieli odpowiedzi na te i inne pytania, koncentrujce si wokó problematyki kompetencji emocjonalnych nauczycieli i sposobów ich rozwijania".
(ze wstpu)
„W tym miejscu chciaabym przede wszystkim pogratulowa Autorkom przygotowania wartociowej od strony teoretycznej i praktycznej ksiki. rodowisko teoretyków i praktyków edukacji otrzymuje niezwykle przydatne w pracy zawodowej opracowanie. Na polskim rynku wydawniczym bdzie to pierwsza publikacja naukowa z programem edukacyjnym dotyczcym rozwijania kompetencji emocjonalnych adresowana do nauczycieli i pedagogów".
(z recenzji dr hab. Hanny Sotarczyk-Szwec, prof. UMK)
Joanna Madaliska-Michalak-doktor habilitowany nauk humanistycznych, profesor nadzwyczajny Uniwersytetu ódzkiego, kierownik Zakadu Dydaktyki i Ksztacenia Nauczycieli na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu ódzkiego, penomocnik rektora Uniwersytetu ódzkiego do spraw internacjonalizacji studiów na Wydziale Nauk o Wychowaniu UL, wiceprzewodniczca Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego (2011-2014) i czonek Rady Naukowo-Zarzdczej European Educational Research Association; prowadzi badania dotyczce problematyki zawodu nauczycielskiego, a zwaszcza takich zagadnie jak: ksztacenie nauczycieli, uwarunkowania pracy i rozwoju nauczyciela, profesjonalizm w zawodzie nauczyciela i profesjonalizacja zawodu nauczycielskiego, powodzenia i niepowodzenia zawodowe nauczycieli, kwalifikacje i kompetencje zawodowe nauczyciela.
Renata Góralska-doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakadzie Dydaktyki i Ksztacenia Nauczycieli na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu ódzkiego; jej badania i publikacje koncentruj si na dydaktyce ogólnej i dydaktyce szkoy wyszej, a zainteresowania naukowe dotycz przede wszystkim problematyki emocjonalnych aspektów ksztacenia, zwaszcza rozwijania kompetencji emocjonalnych nauczycieli i studentów przygotowujcych si do penienia roli nauczyciela.
Autorzy | Madalińska-Michalak Joanna, Góralska Renata |
---|---|
Format | A5 |
Oprawa | Miękka |
Rok wydania | 2012 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788326440915 |
Liczba stron | 248 |