Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu
33.68 zł | |
Rabat: | 16.22 zł |
Cena katalogowa: | 49.90 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 0.00 zł |
Dostępność: 2
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu
Autorzy | Sutherland Rory |
---|---|
Format | 14.5x21.5cm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.19.0 |
Rok wydania | 2021 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Tłumacze | Wojtczak Ewa |
Tytuł oryginału | Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Zysk i S-ka |
Kod EAN/ISBN | 9788382022629 |
Liczba stron | 420 |
Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks.
Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta?
Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
„To przełomowa książka, mądra i przy tym niezwykle zabawna. Rzeczywistość jest dobrze poukładana, często ujawnia swoje sekrety praktykom, choć prawie nigdy teoretykom, czego psychologowie, ekonomiści i osoby, które nie podejmują osobistego ryzyka, nie są po prostu w stanie zrozumieć. Koniecznie kupcie dwa egzemplarze tej książki – na wypadek gdyby jeden wam ukradli”.
Nassim Nicholas Taleb, autor Czarnego łabędzia
Autorzy | Sutherland Rory |
---|---|
Format | 14.5x21.5cm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.19.0 |
Rok wydania | 2021 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Tłumacze | Wojtczak Ewa |
Tytuł oryginału | Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Zysk i S-ka |
Kod EAN/ISBN | 9788382022629 |
Liczba stron | 420 |