Moje konto

Odkryj się: Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem

25.43 zł
Rabat: 4.47 zł
Cena katalogowa: 29.90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25.43 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 1 Na wyczerpaniu

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Odkryj się: Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem

Autorzy Lencioni Patrick
Format 13.5x19.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Nośnik główny CD-MP3
Oprawa Plastikowa
Pkwiu 58.11.2
Rok wydania 2011
Seria/cykl BIZNES EKONOMIA ZARZĄDZANIE
Tematyka Audiobooki
Wydawca MT Biznes
Kod EAN/ISBN 9788377460856
Liczba stron 1
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami. Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo. Gdy kolega powiedział mi, że Michael Casey odchodzi z Lighthouse, a firma jest na sprzedaż [konkurencyjna Firma], wpadłem w ekstazę. Wreszcie ich wykończyliśmy, pomyślałem. Gdy potem dowiedziałem się, że opuszcza firmę, aby „spędzić więcej czasu z rodziną” mina mi trochę zrzedła, ale nie za bardzo. Spędzanie czasu z rodziną było najczęstszą przykrywką dla kiepskich wyników. Moje szczęście nie trwało długo… ~ fragment książki Podobnie jak w innych książkach Lencioni zapoznaje czytelnika z różnymi koncepcjami w sposób przystępny i wciągający. W niniejszej pozycji opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi, i wielu innych profesjonalistów zajmujący się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Jak zwykle Lencioni proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć. Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i przeczytaj Nagość. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki. - Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda nagich usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad. - J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzajacy Driscoll’s Lencioni napisał absolutnie niezbędny podręcznik o tym, jak budować związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz przeczytać. - Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc. Przesłanie Lencioniego na temat bezbronności jest naprawdę strzałem w dziesiątkę. Nie wyobrażam sobie żadnego usługodawcy, który nie skorzystałby z lekcji zawartych w tej wnikliwej książce. - Tony Bingham, prezes i dyrektor zarządzający, American Society for Training & Development (ASTD) Patrick Lencioni jest według „New York Timesa” świetnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej oraz The Three Signs of a Miserable Job. Jako założyciel i prezes firmy The Table Group, Patrick doradza kadrze kierowniczej szeregu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune”, poprzez firmy dopiero rozpoczynające działalność, na organizacjach non-profit i kościołach skończywszy. Poza pisaniem książek, Patrick publikuje również w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”, „Fortune”, „Business Week” oraz „USA Today”.
Autorzy Lencioni Patrick
Format 13.5x19.0cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Nośnik główny CD-MP3
Oprawa Plastikowa
Pkwiu 58.11.2
Rok wydania 2011
Seria/cykl BIZNES EKONOMIA ZARZĄDZANIE
Tematyka Audiobooki
Wydawca MT Biznes
Kod EAN/ISBN 9788377460856
Liczba stron 1
:
:
: