Moje konto

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)

41.05 zł
Rabat: 13.95 zł
Cena katalogowa: 55.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41.05 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 5 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)

Autorzy Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek
Format 235x165x30 mm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.12.0
Rok wydania 2021
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 4
Wydawca CeDeWu
Kod EAN/ISBN 9788381025119
Liczba stron 244
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia. Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Autorzy Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek
Format 235x165x30 mm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.12.0
Rok wydania 2021
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 4
Wydawca CeDeWu
Kod EAN/ISBN 9788381025119
Liczba stron 244
:
:
: