Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)
41.05 zł | |
Rabat: | 13.95 zł |
Cena katalogowa: | 55.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 41.05 zł |
Dostępność:
8
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)
Autorzy | Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek |
---|---|
Format | 235x165x30 mm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Rok wydania | 2021 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 4 |
Wydawca | CeDeWu |
Kod EAN/ISBN | 9788381025119 |
Liczba stron | 244 |
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Autorzy | Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek |
---|---|
Format | 235x165x30 mm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Rok wydania | 2021 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 4 |
Wydawca | CeDeWu |
Kod EAN/ISBN | 9788381025119 |
Liczba stron | 244 |