Moje konto

Sztuka dla biznesu: Wspieranie kreatywności w organizacji

53.47 zł
Rabat: 15.53 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53.47 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 51 Bardzo dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Sztuka dla biznesu: Wspieranie kreatywności w organizacji

Autorzy Wojtczuk-Turek Agnieszka
Format 17.0x24.0cm
Języki polski
Oprawa Twarda
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Wojtczuk-Turek Agnieszka
Rok wydania 2019
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod EAN/ISBN 9788301208219
Liczba stron 314
Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Prezentuje szerokie spojrzenie na to, co sztuka może oferować dla praktyki zarządzania, przewagi konkurencyjnej, czy w ogóle rozwoju firmy. Jej celem jest ukazanie sztuki nie tylko jako inspiracji dla biznesu, ale wskazanie narzędzi, które pozwolą wykorzystać jej potencjał w rozwiązywaniu określonych problemów. Książka skierowana jest do badaczy zajmujących się problematyką związków sztuki i biznesu, słuchaczy studiów podyplomowych, a także menedżerów, przedsiębiorców, specjalistów HR i osób zajmujących się marketingiem. „Racją istnienia sztuki jest nie tylko odziaływanie na sferę mentalną i emocjonalną człowieka, ale ich związek z realną rzeczywistością. Oferując niekonwencjonalne środki wyrazu, stymulując zmianę sposobu postrzegania rzeczywistości i proponując unikatowe instrumentarium procesu twórczego – sztuka może stanowić nie tylko źródło inspiracji, ale także realną przestrzeń kreowania nowych pomysłów i rozwiązywania problemów.” - napisała we wprowadzeniu redaktor naukowa książki, Agnieszka Wojtczuk-Turek. I to właśnie ukazaniu niezliczonych możliwości korzystania z kreatywności służą różnorodne studia przypadków przedstawione w poszczególnych rozdziałach (…). Przykłady są nie tylko różnorodne, ale również ich świeżość spojrzenia czy interpretacji jest odmienna. W książce omówione są zagadnienia takie jak: partnerstwo kreatywne, CSR, wpływ designu na budzenie emocji klientów - Experience Economy, oraz inne, mało do tej pory mało eksplorowane, zagadnienia. Publikacją powinni zainteresować się badacze zajmujący się teorią i praktyką zarządzania w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań, a także badaniami z zakresu przywództwa. Książka będzie również pożądaną literaturą uzupełniającą dla studentów wszystkich stopni, wraz z doktorantami, zgłębiającymi ekonomiczne i zarządcze konteksty kultury. Prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk
Autorzy Wojtczuk-Turek Agnieszka
Format 17.0x24.0cm
Języki polski
Oprawa Twarda
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Wojtczuk-Turek Agnieszka
Rok wydania 2019
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod EAN/ISBN 9788301208219
Liczba stron 314
:
:
: