Komunikacja w polityce i w biznesie: Sztuka przekonywania w epoce postprawdy
45.79 zł | |
Rabat: | 13.21 zł |
Cena katalogowa: | 59.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 45.79 zł |
Dostępność: 5
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Komunikacja w polityce i w biznesie: Sztuka przekonywania w epoce postprawdy
Autorzy | Capitanio Maria Elena, Di Cicco Andrea |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Język oryginału | włoski |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.19 |
Rok wydania | 2019 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Tłumacze | Zbigniew Łucki |
Tytuł oryginału | Comunicare da leader. L'arte di convincere nell'era della post-verità |
Wydanie | 1 |
Wydawca | CeDeWu |
Kod EAN/ISBN | 9788381022071 |
Liczba stron | 302 |
W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność skutecznego komunikowania się jest ważna jak nigdy. Jest ona kluczowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności, od najwyższego do najniższego poziomu, niezbędnym, aby dostać się na szczyty i przekazać innym swoje myśli.
Sztuka komunikacji nie jest nauką ścisłą, jako że nie ma ona jakichś regulujących ją zasad, a jeśli są, to ciągle się zmieniają i z tego powodu trudno je ująć np. w podręcznik. Można jednakże próbować poznać je - także z perspektywy kobiet - poprzez obserwację wydarzeń, analizę dawnych i obecnych modeli komunikacji oraz badanie zjawisk związanych z zachowaniami społecznymi.
Dzięki różnorodnym doświadczeniom autorów i wykorzystaniu wypowiedzi autorytetów, ta prowokacyjna książka przedstawia najnowsze metody doskonalenia komunikacji interpersonalnej, wzbogacając to wszystko wywiadami, cytatami i elementami tematów kontrowersyjnych, takich jak seks i władza. Ukoronowaniem tego bogatego materiału są rysunki Piergiorgia Mulasa.
Autorzy | Capitanio Maria Elena, Di Cicco Andrea |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Język oryginału | włoski |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.19 |
Rok wydania | 2019 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Tłumacze | Zbigniew Łucki |
Tytuł oryginału | Comunicare da leader. L'arte di convincere nell'era della post-verità |
Wydanie | 1 |
Wydawca | CeDeWu |
Kod EAN/ISBN | 9788381022071 |
Liczba stron | 302 |