Zarządzanie reputacją firm rodzinnych
68.97 zł | |
Rabat: | 20.03 zł |
Cena katalogowa: | 89.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 68.97 zł |
Dostępność: 1
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Zarządzanie reputacją firm rodzinnych
Autorzy | Dacko-Pikiewicz Zdzisława |
---|---|
Format | 16.0x23.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2019 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301206468 |
Liczba stron | 254 |
Celem głównym pracy jest opracowanie koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych.
Dla zapewnienia właściwej realizacji powyższego celu głównego, ustalono również następujące cele szczegółowe:
- Przedstawienie poglądów na temat rozumienia pojęcia reputacji i jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, wyznaczników reputacji, a także relacji do pojęć powiązanych, jakimi są tożsamość i wizerunek w świetle literatury przedmiotu, różnych podejść i nurtów badawczych;
- Identyfikacja cech charakterystycznych i wyróżników firm rodzinnych, obszarów budowania reputacji i zasobów zaangażowanych w procesy budowania firmy rodzinnej, a także kluczowych czynników kontekstowych (wewnętrznych i zewnętrznych) wzmacniających/ograniczających reputację przedsiębiorstwa rodzinnego;
- Charakterystyka determinant, elementów składowych i procesów w zakresie zarządzania reputacją w przedsiębiorstwie, określenie kluczowych powiązań między nimi;
- Identyfikacja kluczowych elementów koncepcji zarządzania reputacja firm rodzinnych i zależności między nimi;
- Opracowanie wniosków teoretycznych i rekomendacji praktycznych dla wykorzystania koncepcji zarządzania reputacją w doskonaleniu funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych.
Autorzy | Dacko-Pikiewicz Zdzisława |
---|---|
Format | 16.0x23.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2019 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301206468 |
Liczba stron | 254 |