Marketing Analytics: Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
68.97 zł | |
Rabat: | 20.03 zł |
Cena katalogowa: | 89.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 68.97 zł |
Dostępność: 11
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Marketing Analytics: Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Autorzy | Grigsby Mike |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Język oryginału | angielski |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2019 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Tłumacze | Sałbut Bartosz |
Tytuł oryginału | Marketing Analytics. A Practical Guide to Improving Consumer Insights Using Data Techniques |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301206741 |
Liczba stron | 240 |
Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.
Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach – tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, czy też prognozowania popytu.
Publikacja powstała przede wszystkim z myślą o praktykach. Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na potrzeby targetowania, oraz menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza. Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania efektywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie optymalnej ceny produktu.
"Książka zawiera bezcenny zbiór narzędzi służących do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w działach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywać analitykę marketingową do lepszego poznania zachowań konsumentów oraz identyfikowania nowych możliwości biznesowych."
Anna Andrusova, starsza analityk danych, JCPenney
"W czasach, w których marketing staje się coraz bardziej skomplikowany, ta książka oferuje zbiór narzędzi i niezbędne do ich stosowania podstawy matematyczne."
Elizabeth Johnson, dyrektor generalna, PathFormance
"Na podstawie prostych i klarownych przykładów Grigsby pokazuje, w jaki sposób prowadzić analizę danych i na czym polega jej rola w osiąganiu celów działu marketingu i całej organizacji."
Craig Armstrong, dyrektor ds. strategicznych analiz biznesowych, Targetbase
Autorzy | Grigsby Mike |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Język oryginału | angielski |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2019 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Tłumacze | Sałbut Bartosz |
Tytuł oryginału | Marketing Analytics. A Practical Guide to Improving Consumer Insights Using Data Techniques |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301206741 |
Liczba stron | 240 |