Moje konto

Alianse marketingowe: Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

51.65 zł
Rabat: 17.35 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51.65 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 5 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Alianse marketingowe: Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Format 17.0x24.0cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.19.0
Redakcja Sznajder Andrzej
Rok wydania 2020
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Nieoczywiste
Kod EAN/ISBN 9788363391782
Liczba stron 248
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: – cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, – zarządzanie aliansami marketingowymi – wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, – tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, – alianse marketingowe różnych podmiotów – przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów. Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.
Format 17.0x24.0cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.19.0
Redakcja Sznajder Andrzej
Rok wydania 2020
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Nieoczywiste
Kod EAN/ISBN 9788363391782
Liczba stron 248
:
:
: