Alianse marketingowe: Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
51.65 zł | |
Rabat: | 17.35 zł |
Cena katalogowa: | 69.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 51.65 zł |
Dostępność: 5
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Alianse marketingowe: Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Format | 17.0x24.0cm |
---|---|
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.19.0 |
Redakcja | Sznajder Andrzej |
Rok wydania | 2020 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Nieoczywiste |
Kod EAN/ISBN | 9788363391782 |
Liczba stron | 248 |
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.
W książce szczegółowo omówiono:
– cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
– zarządzanie aliansami marketingowymi – wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
– tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
– alianse marketingowe różnych podmiotów – przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.
Format | 17.0x24.0cm |
---|---|
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.19.0 |
Redakcja | Sznajder Andrzej |
Rok wydania | 2020 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Nieoczywiste |
Kod EAN/ISBN | 9788363391782 |
Liczba stron | 248 |