Społeczność wokół marki: Geneza. Koncepcja. Badania
38.54 zł | |
Rabat: | 11.36 zł |
Cena katalogowa: | 49.90 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 34.02 zł |
Dostępność: 5
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Społeczność wokół marki: Geneza. Koncepcja. Badania
Autorzy | Skorek Monika |
---|---|
Format | 16.5x24.0cm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2019 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320823462 |
Liczba stron | 220 |
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki.
W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego.
Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
Autorzy | Skorek Monika |
---|---|
Format | 16.5x24.0cm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2019 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320823462 |
Liczba stron | 220 |