Moje konto

Społeczność wokół marki: Geneza. Koncepcja. Badania

38.54 zł
Rabat: 11.36 zł
Cena katalogowa: 49.90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34.02 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 5 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Społeczność wokół marki: Geneza. Koncepcja. Badania

Autorzy Skorek Monika
Format 16.5x24.0cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2019
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca PWE
Kod EAN/ISBN 9788320823462
Liczba stron 220
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki. W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
Autorzy Skorek Monika
Format 16.5x24.0cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2019
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca PWE
Kod EAN/ISBN 9788320823462
Liczba stron 220
:
:
: