Zarządzanie marketingowo-logistyczne: Kontekst zrównoważonego rozwoju
53.47 zł | |
Rabat: | 15.53 zł |
Cena katalogowa: | 69.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 53.47 zł |
Dostępność: 1
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Zarządzanie marketingowo-logistyczne: Kontekst zrównoważonego rozwoju
Autorzy | Kauf Sabina, Kramarz Marzena, Sadowski Adam |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2020 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301205348 |
Liczba stron | 146 |
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość.
Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
"Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)."
Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Autorzy | Kauf Sabina, Kramarz Marzena, Sadowski Adam |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2020 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301205348 |
Liczba stron | 146 |