Moje konto

Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dzieci

28.73 zł
Rabat: 6.27 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28.74 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 51 Bardzo dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dzieci

Autorzy Szyller Aleksandra
Format 21.0x29.7cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2018
Tematyka Pedagogika Oświata Szkolnictwo
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Kod EAN/ISBN 9788323531357
Liczba stron 108
Autorka odważnie i z pełnym przekonaniem sięga do wypowiedzi dzieci na temat podręczników – najpopularniejszych środków dydaktycznych. Traktuje uczniów – bezpośrednich uczestników, najważniejsze ogniwo procesu nauczania oraz odbiorców oferty podręcznikowej – jako bezcenne źródło informacji. Opinie dzieci na temat merytorycznej zawartości podręczników oraz wykorzystania ich w procesie nauczania i uczenia się są krytyczne, dojrzałe i refleksyjne – mało tego, zgodne z opiniami pedagogów i psychologów zajmujących się wczesną edukacją. Zdanie uczniów nie jest jednak uwzględniane ani przez twórców podręczników szkolnych, ani przez nauczycieli, co wydaje się jedną z głównych przeszkód w podnoszeniu jakości polskiej edukacji. Książka jest dopełnieniem publikacji Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dorosłych. Umożliwia zestawienie dwóch dyskursów: osób dorosłych – autorów, wydawców i nauczycieli, oraz dzieci – codziennych użytkowników podręczników i materiałów edukacyjnych i ich najlepszych recenzentów. ****** Evaluation of Integrated Textbooks for Early Education. Children’s Perspective Education Studies Series The book contains children’s comments on textbooks. Their opinions on the content of textbooks, their use in the teaching and learning process are critical, mature and reflective. They also correspond to the opinions of early education teachers and psychologists.
Autorzy Szyller Aleksandra
Format 21.0x29.7cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2018
Tematyka Pedagogika Oświata Szkolnictwo
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Kod EAN/ISBN 9788323531357
Liczba stron 108
:
:
: