Marketing doświadczeń: Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
59.07 zł | |
Rabat: | 10.93 zł |
Cena katalogowa: | 70.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 54.33 zł |
Dostępność: 3
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Marketing doświadczeń: Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
Autorzy | Boguszewicz-Kreft Monika |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Język oryginału | polski |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Rok wydania | 2020 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 3 |
Wydawca | CeDeWu |
Kod EAN/ISBN | 9788381023665 |
Liczba stron | 302 |
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.
Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:
• o szybko zmieniających się wymaganiach,
• pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,
• dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.
W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.
To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.
W marketingu doświadczeń:
• oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
• traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
• stosuje nowatorskie metody zarządcze.
Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
Autorzy | Boguszewicz-Kreft Monika |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Język oryginału | polski |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Rok wydania | 2020 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 3 |
Wydawca | CeDeWu |
Kod EAN/ISBN | 9788381023665 |
Liczba stron | 302 |