Reklama cyfrowa Podręcznik: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
45.50 zł | |
Rabat: | 14.40 zł |
Cena katalogowa: | 59.90 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 45.50 zł |
Dostępność: 8
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Reklama cyfrowa Podręcznik: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
Autorzy | McStay Andrew |
---|---|
Format | 17.0x24.0cm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.19.0 |
Rok wydania | 2020 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Tłumacze | Jankowiak Karolina |
Tytuł oryginału | Digital Advertising |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Kod EAN/ISBN | 9788381426176 |
Liczba stron | 306 |
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.
Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.
Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Autorzy | McStay Andrew |
---|---|
Format | 17.0x24.0cm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.19.0 |
Rok wydania | 2020 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Tłumacze | Jankowiak Karolina |
Tytuł oryginału | Digital Advertising |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Kod EAN/ISBN | 9788381426176 |
Liczba stron | 306 |