Moje konto

Reklama cyfrowa Podręcznik: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

45.50 zł
Rabat: 14.40 zł
Cena katalogowa: 59.90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45.50 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 8 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Reklama cyfrowa Podręcznik: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

Autorzy McStay Andrew
Format 17.0x24.0cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.19.0
Rok wydania 2020
Tematyka Ekonomia Biznes
Tłumacze Jankowiak Karolina
Tytuł oryginału Digital Advertising
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kod EAN/ISBN 9788381426176
Liczba stron 306
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Autorzy McStay Andrew
Format 17.0x24.0cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.19.0
Rok wydania 2020
Tematyka Ekonomia Biznes
Tłumacze Jankowiak Karolina
Tytuł oryginału Digital Advertising
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kod EAN/ISBN 9788381426176
Liczba stron 306
:
:
: