Moje konto

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

57.00 zł
Rabat: 13.00 zł
Cena katalogowa: 70.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57.00 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 1 Na wyczerpaniu

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Autorzy Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska
Format 16.2x23.7cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Popławski Wojciech, Skawińska Eulalia
Rok wydania 2012
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca PWE
Kod EAN/ISBN 9788320820249
Liczba stron 364
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
Autorzy Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska
Format 16.2x23.7cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Popławski Wojciech, Skawińska Eulalia
Rok wydania 2012
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca PWE
Kod EAN/ISBN 9788320820249
Liczba stron 364
Ocena:
:
:
: