Praktyka strategii firmy: Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość
32.19 zł | |
Rabat: | 9.81 zł |
Cena katalogowa: | 42.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 31.38 zł |
Dostępność: 3
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Praktyka strategii firmy: Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość
Autorzy | Obłój Krzysztof |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Języki | polski |
Oprawa | Twarda |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2019 |
Seria/cykl | BIZNES / STRATEGIE |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Poltext |
Kod EAN/ISBN | 9788381750479 |
Liczba stron | 224 |
BIZNES / STRATEGIE
Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było?
Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu: przeszłość – przyszłość – teraźniejszość.
Czas stanowi nitkę na którą nakłada się wybory strategiczne i w ten sposób powstaje „naszyjnik” strategii.
Na zarys strategii potrzeba trzech dni? Ma to swoją logikę, bo budowa strategii dotyczy trzech głównych wymiarów czasu: przeszłości, przyszłości i teraźniejszości. Nie ma co się sprzeczać, który jest ważniejszy: przyszłość czy teraźniejszość. To, co jest naprawdę ważne w większości przypadków to zrozumienie przeszłości i ocena w jakim stopniu wpływa ona na teraźniejszość i wpłynie na przyszłość.
Najważniejsze jest doprowadzenie do efektywności przedsiębiorstwa w dniu dzisiejszym.
***
Prof. dr hab. Krzysztof Obłój specjalista z zakresu zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego oraz w renomowanych szkołach biznesu, m.in. University of Illinois, ESCP-EAP, Henley Business School, Bled School of Management, Sun Yat-sen University. Jego książki i artykuły są publikowane w USA i Europie (m. in. Managing Across Cultures, London 1996; Strategy in Transition, Oxford 2005, Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective, London 2007), a trzy książki wydane w Polsce : Strategia sukcesu firmy, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej oraz Refleksje o zarządzaniu stały się bestsellerami na polskim rynku. Prof. Krzysztof Obłój jest doradcą polskich i międzynarodowych firm i członkiem rad nadzorczych.
Autorzy | Obłój Krzysztof |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Języki | polski |
Oprawa | Twarda |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2019 |
Seria/cykl | BIZNES / STRATEGIE |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Poltext |
Kod EAN/ISBN | 9788381750479 |
Liczba stron | 224 |