Moje konto

Praktyka strategii firmy: Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość

33.61 zł
Rabat: 8.39 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31.23 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 11 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Praktyka strategii firmy: Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość

Autorzy Obłój Krzysztof
Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Oprawa Twarda
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2019
Seria/cykl BIZNES / STRATEGIE
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca Poltext
Kod EAN/ISBN 9788381750479
Liczba stron 224
BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu: przeszłość – przyszłość – teraźniejszość. Czas stanowi nitkę na którą nakłada się wybory strategiczne i w ten sposób powstaje „naszyjnik” strategii. Na zarys strategii potrzeba trzech dni? Ma to swoją logikę, bo budowa strategii dotyczy trzech głównych wymiarów czasu: przeszłości, przyszłości i teraźniejszości. Nie ma co się sprzeczać, który jest ważniejszy: przyszłość czy teraźniejszość. To, co jest naprawdę ważne w większości przypadków to zrozumienie przeszłości i ocena w jakim stopniu wpływa ona na teraźniejszość i wpłynie na przyszłość. Najważniejsze jest doprowadzenie do efektywności przedsiębiorstwa w dniu dzisiejszym. *** Prof. dr hab. Krzysztof Obłój specjalista z zakresu zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego oraz w renomowanych szkołach biznesu, m.in. University of Illinois, ESCP-EAP, Henley Business School, Bled School of Management, Sun Yat-sen University. Jego książki i artykuły są publikowane w USA i Europie (m. in. Managing Across Cultures, London 1996; Strategy in Transition, Oxford 2005, Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective, London 2007), a trzy książki wydane w Polsce : Strategia sukcesu firmy, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej oraz Refleksje o zarządzaniu stały się bestsellerami na polskim rynku. Prof. Krzysztof Obłój jest doradcą polskich i międzynarodowych firm i członkiem rad nadzorczych.
Autorzy Obłój Krzysztof
Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Oprawa Twarda
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2019
Seria/cykl BIZNES / STRATEGIE
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca Poltext
Kod EAN/ISBN 9788381750479
Liczba stron 224
:
:
: