Moje konto

Współczesny świat dziecka. Media i konsumpcja

31.92 zł
Rabat: 7.98 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31.92 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 99 Bardzo dużo

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Współczesny świat dziecka. Media i konsumpcja

Autorzy red.Bogunia-Borowska Małgorzata
Format B5
Języki polski
Miejscowość Kraków
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Bogunia-Borowska Małgorzata
Rok wydania 2019
Tematyka Socjologia
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Kod EAN/ISBN 9788323345565
Liczba stron 372
Wspóczesny wiat dziecka. Media i konsumpcja

Dzieci i doroli zmieniaj si pod wpywem wielu czynników,wzorców i narzdzi komunikacji. Warto obserwowa te fascynujce procesy w kontekcie wiata wartoci, który ujawnia si w treciach medialnych. W niniejszej ksice przygldamy si  wielu spoecznym zjawiskom i fenomenom zachodzcym w kulturze konsumpcji oraz wiecie mediów. Autorzy i autorki tekstów dokonuj wnikliwych analiz relacji midzy dziemi i dorosymi, juniorami i seniorami, badaj procesy infantylizacji, a take estetyki dziecistwa. Pokazuj medialnych bohaterów wiata dzieci i modziey, ich kopoty i dylematy, które s te problemami modych ludzi. Omawiaj kulturowe zjawiska, analizujc reklamy, telewizyjne programy rozrywkowe dla dzieci, grupy fanowskie, bajki, filmy, seriale, kanay YouTube, wirtualne dzienniki szkolne.
 
Magorzata Bogunia-Borowska jest dowiadczon badaczk kultury wspóczesnej, w której media i konsumpcja stanowi tematy fundamentalne. Naley do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja bada relacji dzieci–media, tym razem z uwzgldnieniem nowych mediów, wydaje si jak najbardziej wskazana i wana.
W ksice krzyuj si rónorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, czcych podejcia teoretyczne z praktyk badawcz. Wielk zalet niniejszej publikacji jest aktualno analizowanych zjawisk. To bardzo wartociowa pozycja na licie lektur obowizkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk spoecznych, ale take zdecydowanie szerszego krgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich wiadomych konsumentów mediów.
Prof. Magorzata Molda-Zdziech
 
Magorzata Bogunia-Borowska – socjolog i medioznawca. Pracuje w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagielloskiego w Krakowie.
Autorzy red.Bogunia-Borowska Małgorzata
Format B5
Języki polski
Miejscowość Kraków
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Bogunia-Borowska Małgorzata
Rok wydania 2019
Tematyka Socjologia
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Kod EAN/ISBN 9788323345565
Liczba stron 372
:
:
: