Współczesny świat dziecka. Media i konsumpcja
31.92 zł | |
Rabat: | 7.98 zł |
Cena katalogowa: | 39.90 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 31.92 zł |
Dostępność: 99
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Współczesny świat dziecka. Media i konsumpcja
Autorzy | red.Bogunia-Borowska Małgorzata |
---|---|
Format | B5 |
Języki | polski |
Miejscowość | Kraków |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Redakcja | Bogunia-Borowska Małgorzata |
Rok wydania | 2019 |
Tematyka | Socjologia |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Kod EAN/ISBN | 9788323345565 |
Liczba stron | 372 |
Wspóczesny wiat dziecka. Media i konsumpcja
Dzieci i doroli zmieniaj si pod wpywem wielu czynników,wzorców i narzdzi komunikacji. Warto obserwowa te fascynujce procesy w kontekcie wiata wartoci, który ujawnia si w treciach medialnych. W niniejszej ksice przygldamy si wielu spoecznym zjawiskom i fenomenom zachodzcym w kulturze konsumpcji oraz wiecie mediów. Autorzy i autorki tekstów dokonuj wnikliwych analiz relacji midzy dziemi i dorosymi, juniorami i seniorami, badaj procesy infantylizacji, a take estetyki dziecistwa. Pokazuj medialnych bohaterów wiata dzieci i modziey, ich kopoty i dylematy, które s te problemami modych ludzi. Omawiaj kulturowe zjawiska, analizujc reklamy, telewizyjne programy rozrywkowe dla dzieci, grupy fanowskie, bajki, filmy, seriale, kanay YouTube, wirtualne dzienniki szkolne.
Magorzata Bogunia-Borowska jest dowiadczon badaczk kultury wspóczesnej, w której media i konsumpcja stanowi tematy fundamentalne. Naley do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja bada relacji dzieci–media, tym razem z uwzgldnieniem nowych mediów, wydaje si jak najbardziej wskazana i wana.
W ksice krzyuj si rónorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, czcych podejcia teoretyczne z praktyk badawcz. Wielk zalet niniejszej publikacji jest aktualno analizowanych zjawisk. To bardzo wartociowa pozycja na licie lektur obowizkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk spoecznych, ale take zdecydowanie szerszego krgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich wiadomych konsumentów mediów.Prof. Magorzata Molda-Zdziech
Magorzata Bogunia-Borowska – socjolog i medioznawca. Pracuje w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagielloskiego w Krakowie.
Autorzy | red.Bogunia-Borowska Małgorzata |
---|---|
Format | B5 |
Języki | polski |
Miejscowość | Kraków |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Redakcja | Bogunia-Borowska Małgorzata |
Rok wydania | 2019 |
Tematyka | Socjologia |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Kod EAN/ISBN | 9788323345565 |
Liczba stron | 372 |