Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem
45.29 zł | |
Rabat: | 14.71 zł |
Cena katalogowa: | 60.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 45.29 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem
Autorzy | Zymonik Krzysztof |
---|---|
Format | B5 |
Rok wydania | 2015 |
Wydawca | Difin |
Kod EAN/ISBN | 9788376419893 |
Liczba stron | 282 |
Odpowiedzialno za produkt w zarzdzaniu innowacyjnym przedsibiorstwem
W prezentowanej publikacji autor przedstawia zwizki przyczynowo-skutkowe pomidzy dziaaniami producentów ukierunkowanymi na bezpieczestwo ludzi i rodowiska, a rozwizaniami organizacyjno-prawnymi chronicymi konsumentów jako sabsz stron rynku. Problematyka ta nabiera bowiem coraz wikszego znaczenia. Jednym z istotnych zjawisk gospodarczych, jakie decyduj o obliczu wspóczesnego obrotu towarowo-pieninego, jest bowiem szybki postp naukowo-techniczny w wielu dziedzinach wytwórczoci. Produkty s nacechowane coraz wikszym stopniem zoonoci, a ich wytwarzanie wymaga wikszej wiedzy, równie menederskiej. Zarzdzanie przedsibiorstwem zwrócone ku innowacjom nie zawsze jednak nada za tym postpem. Moe si wic zdarzy, e oferowany przez przedsibiorstwo produkt trzeba bdzie wycofa z rynku i z uytkowania, a take zapaci odszkodowanie. Zatem przedsibiorstwo czerpice korzyci ze sprzeday swoich produktów musi by przygotowane na rónego rodzaju ryzyka. Dlatego te warto, aby przedsibiorstwa wytwórcze zwróciy uwag na nowe rozwizania, które z jednej strony mog przyczyni si do zapewnienia wikszego bezpieczestwa konsumentom i rodowisku, z drugiej za – wpyn na zmniejszenie ryzyk zwizanych z odpowiedzialnoci za swoje produkty.
W prezentowanej publikacji autor przedstawia zwizki przyczynowo-skutkowe pomidzy dziaaniami producentów ukierunkowanymi na bezpieczestwo ludzi i rodowiska, a rozwizaniami organizacyjno-prawnymi chronicymi konsumentów jako sabsz stron rynku. Problematyka ta nabiera bowiem coraz wikszego znaczenia. Jednym z istotnych zjawisk gospodarczych, jakie decyduj o obliczu wspóczesnego obrotu towarowo-pieninego, jest bowiem szybki postp naukowo-techniczny w wielu dziedzinach wytwórczoci. Produkty s nacechowane coraz wikszym stopniem zoonoci, a ich wytwarzanie wymaga wikszej wiedzy, równie menederskiej. Zarzdzanie przedsibiorstwem zwrócone ku innowacjom nie zawsze jednak nada za tym postpem. Moe si wic zdarzy, e oferowany przez przedsibiorstwo produkt trzeba bdzie wycofa z rynku i z uytkowania, a take zapaci odszkodowanie. Zatem przedsibiorstwo czerpice korzyci ze sprzeday swoich produktów musi by przygotowane na rónego rodzaju ryzyka. Dlatego te warto, aby przedsibiorstwa wytwórcze zwróciy uwag na nowe rozwizania, które z jednej strony mog przyczyni si do zapewnienia wikszego bezpieczestwa konsumentom i rodowisku, z drugiej za – wpyn na zmniejszenie ryzyk zwizanych z odpowiedzialnoci za swoje produkty.
Autorzy | Zymonik Krzysztof |
---|---|
Format | B5 |
Rok wydania | 2015 |
Wydawca | Difin |
Kod EAN/ISBN | 9788376419893 |
Liczba stron | 282 |