Rodzinne uwarunkowania życzliwości u młodzieży
22.05 zł | |
Rabat: | 3.95 zł |
Cena katalogowa: | 26.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 22.05 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Rodzinne uwarunkowania życzliwości u młodzieży
Autorzy | Elżanowska Hanna |
---|---|
Format | B5 |
Rok wydania | 2014 |
Wydawca | Wydawnictwo KUL |
Kod EAN/ISBN | 9788377028438 |
Liczba stron | 204 |
Rodzinne uwarunkowania yczliwoci u modziey
SPIS TRECI
Wstp
Rozdzia 1. yczliwo jako postawa
1.1. Okrelenie yczliwoci
1.1.1. Filozoficzne rozumienie yczliwoci
1.1.2. Psychologiczne rozumienie yczliwoci
1.2. Ksztatowanie si postawy yczliwej
1.3. yczliwo a dziaania spoeczne
Rozdzia 2. Zachowania prospoeczne jako element postawy yczliwej
2.1. Okrelenie zachowa prospoecznych
2.2. Uwarunkowania zachowa prospoecznych
2.2.1. Spoeczne i sytuacyjne uwarunkowania zachowa prospoecznych
2.2.2. Czynniki osobowociowe warunkujce zachowania prospoeczne
2.2.2.1. Cechy osobowoci
2.2.2.2. Stan emocjonalny
2.3. Typy orientacji prospoecznych
2.3.1. Endocentryczna orientacja prospoeczna
2.3.2. Egzocentryczna orientacja prospoeczna
2.3.2.1. Mechanizmy o charakterze emocjonalnym
2.3.2.2. Mechanizmy o charakterze poznawczym
Rozdzia 3. Rodzina jako system wychowujcy
3.1. Charakterystyka rodziny w ujciu systemowym
3.2. Rozwój zachowa prospoecznych
3.3. Wybrane rodzinne oddziaywania wychowawcze
3.3.1. Techniki wychowawcze
3.3.2. Postawy rodzicielskie
3.3.3.Powodzenie maestwa rodziców
3.3.4.System wartoci
3.3.5. Charakter relacji rodzinnych
3.3.5.1. Cechy strukturalne rodziny
3.3.5.2. Klimat emocjonalny
3.4. Rola rodziny w ksztatowaniu zachowa prospoecznych - przegld bada
3.4.1. Bezporednie oddziaywania rodziny na rozwój zachowa prospoecznych
3.4.2. Porednie oddziaywania rodziny na rozwój zachowa prospoecznych
Rozdzia 4. Strategia bada wasnych
4.1. Problem badawczy i hipotezy
4.2. Organizacja bada
4.3. Charakterystyka badanych grup i kryteria ich doboru
4.4. Narzdzia badawcze
4.4.1 Technika socjometryczna
4.4.2. Kwestionariusz "Wypadek w górach"
4.4.3. Inwentarz Rodzicielskich Technik Wychowawczych - wersja dla modziey dorastajcej
4.4.4. Kwestionariusz Stosunków midzy Rodzicami a Dziemi
4.4.5. Skala Powodzenia Maestwa
4.4.6. Profil Rodziny
4.4.7. Lista Wartoci
4.4.8. Rysunek projekcyjny "Moja rodzina"
Rozdzia 5. Przedstawienie wyników bada
5.1. Porównanie grup modziey yczliwej i nieyczliwej w kontekcie wybranych zmiennych rodzinnych
5.2. Porównanie grup modziey yczliwej o rónym typie orientacji prospoecznej w kontekcie wybranych zmiennych rodzinnych
5.3. Predyktory postawy yczliwej
Rozdzia 6. Dyskusja wyników
6.1. Podsumowanie uzyskanych wyników bada
6.2. Interpretacja wyników bada
6.3. Wnioski wychowawcze
SPIS TRECI
Wstp
Rozdzia 1. yczliwo jako postawa
1.1. Okrelenie yczliwoci
1.1.1. Filozoficzne rozumienie yczliwoci
1.1.2. Psychologiczne rozumienie yczliwoci
1.2. Ksztatowanie si postawy yczliwej
1.3. yczliwo a dziaania spoeczne
Rozdzia 2. Zachowania prospoeczne jako element postawy yczliwej
2.1. Okrelenie zachowa prospoecznych
2.2. Uwarunkowania zachowa prospoecznych
2.2.1. Spoeczne i sytuacyjne uwarunkowania zachowa prospoecznych
2.2.2. Czynniki osobowociowe warunkujce zachowania prospoeczne
2.2.2.1. Cechy osobowoci
2.2.2.2. Stan emocjonalny
2.3. Typy orientacji prospoecznych
2.3.1. Endocentryczna orientacja prospoeczna
2.3.2. Egzocentryczna orientacja prospoeczna
2.3.2.1. Mechanizmy o charakterze emocjonalnym
2.3.2.2. Mechanizmy o charakterze poznawczym
Rozdzia 3. Rodzina jako system wychowujcy
3.1. Charakterystyka rodziny w ujciu systemowym
3.2. Rozwój zachowa prospoecznych
3.3. Wybrane rodzinne oddziaywania wychowawcze
3.3.1. Techniki wychowawcze
3.3.2. Postawy rodzicielskie
3.3.3.Powodzenie maestwa rodziców
3.3.4.System wartoci
3.3.5. Charakter relacji rodzinnych
3.3.5.1. Cechy strukturalne rodziny
3.3.5.2. Klimat emocjonalny
3.4. Rola rodziny w ksztatowaniu zachowa prospoecznych - przegld bada
3.4.1. Bezporednie oddziaywania rodziny na rozwój zachowa prospoecznych
3.4.2. Porednie oddziaywania rodziny na rozwój zachowa prospoecznych
Rozdzia 4. Strategia bada wasnych
4.1. Problem badawczy i hipotezy
4.2. Organizacja bada
4.3. Charakterystyka badanych grup i kryteria ich doboru
4.4. Narzdzia badawcze
4.4.1 Technika socjometryczna
4.4.2. Kwestionariusz "Wypadek w górach"
4.4.3. Inwentarz Rodzicielskich Technik Wychowawczych - wersja dla modziey dorastajcej
4.4.4. Kwestionariusz Stosunków midzy Rodzicami a Dziemi
4.4.5. Skala Powodzenia Maestwa
4.4.6. Profil Rodziny
4.4.7. Lista Wartoci
4.4.8. Rysunek projekcyjny "Moja rodzina"
Rozdzia 5. Przedstawienie wyników bada
5.1. Porównanie grup modziey yczliwej i nieyczliwej w kontekcie wybranych zmiennych rodzinnych
5.2. Porównanie grup modziey yczliwej o rónym typie orientacji prospoecznej w kontekcie wybranych zmiennych rodzinnych
5.3. Predyktory postawy yczliwej
Rozdzia 6. Dyskusja wyników
6.1. Podsumowanie uzyskanych wyników bada
6.2. Interpretacja wyników bada
6.3. Wnioski wychowawcze
Autorzy | Elżanowska Hanna |
---|---|
Format | B5 |
Rok wydania | 2014 |
Wydawca | Wydawnictwo KUL |
Kod EAN/ISBN | 9788377028438 |
Liczba stron | 204 |