Moje konto

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

52.09 zł
Rabat: 16.91 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52.09 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100 Bardzo dużo

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Autorzy Li Charlene
Format B5
Rok wydania 2013
Wydanie 2
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788326445972
Liczba stron 237
Otwarte przywództwo w czasach mediów spoecznych

"Bd otwarty, bd przejrzysty, bd autentyczny" - to mantra wspóczesnego przywództwa, ale rzadko wida jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera si na kontroli i trudno jest zmieni dotychczasowy sposób funkcjonowania wprowadzajc otwarto, cho nowy porzdek wiata tego wymaga.

Autorka ksiki Charlene Li pokazuje, jak wykorzysta moc mediów spoecznych, by sta si otwartym i nie straci przy tym kontroli nad wewntrznymi i zewntrznymi relacjami organizacji. Dowodzi, e firma nie powinna przystpowa do nawizywania otwartych relacji bez wypracowania jasnych wytycznych dotyczcych jej obecnoci na forum spoecznym, Potrzebne jest bowiem precyzyjne okrelenie oczekiwa w stosunku do tych nowych relacji oraz wprowadzenie nowych zasad komunikacji. Samo otwarcie si i pozwolenie, by sprawy toczyy si wasnym torem grozi pogreniem si w chaosie. Otwarto wymaga wikszego - nie mniejszego - rygoru i wysiku ni sprawowanie kontroli w tradycyjny sposób.

Opierajc si na konkretnych przykadach z wielu krajów i rónych gazi przemysu, autorka wskazuje, jak waciwie wprowadzi otwarto w relacjach zarówno wewntrz, jak i na zewntrz organizacji, oraz omawia strategie i procedury suce osigniciu tego celu, które zostay pomylnie wdroone przez szereg organizacji.

"yjesz w przyjani z Facebookiem i Twitterem czy trzsiesz si na myl o nich? Niezalenie od Twoich odczu, potrzebujesz nowych strategii przywódczych, by zrozumie dzisiejszy wiat opanowany przez media spoeczne. Mdra] praktyczna i wcigajca ksika Charlene Li pokazuje, jak sobie z tym poradzi"

Rosabeth Moss Kanter
profesor Harvard Business School
dyrektor Harvard Advanced Leadership lnitiative
Autorzy Li Charlene
Format B5
Rok wydania 2013
Wydanie 2
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788326445972
Liczba stron 237
Ocena:
:
:
: