Marketing dla studentów kierunków technicznych
44.54 zł | |
Rabat: | 14.46 zł |
Cena katalogowa: | 59.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 44.54 zł |
Dostępność: 101
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autorzy | Curtis Tony |
---|---|
Format | B5 |
Rok wydania | 2013 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788326444975 |
Liczba stron | 482 |
Marketing dla studentów kierunków technicznych
Dr Tony Curtis przez ponad 25 lat pracowa na wysokich stanowiskach w brany chemicznej i perfumeryjnej. Wykada marketing midzynarodowy oraz marketing dla inynierów na Uniwersytecie w Plymouth. Jest czonkiem Chartered Institute of Marketing, czoowej w wiecie organizacji zrzeszajcej profesjonalistów z tej brany,
"Ta ksika jest efektem kilkunastoletniej pracy dydaktycznej w zakresie marketingu ze studentami naukowo-technicznych studiów magisterskich i licencjanckich. Pracodawcy coraz czciej wymagaj, aby ich kadra techniczna bya wszechstronnie wyksztacona - rozumiaa nie tylko kwestie czysto naukowe, ale take klientów i rynki danej organizacji".
Autor
W podrczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
-wspóczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
-elementy marketing-mix,
-gówne obszary, na których kadra techniczna spotyka si z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jako rynkowa oraz plany marketingowe.
Dziki ksice czytelnik zrozumie istot i cele marketingu pozna rónice midzy marketingiem produktów a marketingiem usug oraz zdobdzie umiejtno sporzdzania planów marketingowych.
"Lektura obowizkowa dla kadego, kto wybra fakultet z biznesu lub marketingu, a take solidna podstawa strategii marketingowej dla studentów MBA, którzy ukoczyli studia naukowo-techniczne".
Naren Gupta, School of Engineering and the Built Environment, Napier University
Dr Tony Curtis przez ponad 25 lat pracowa na wysokich stanowiskach w brany chemicznej i perfumeryjnej. Wykada marketing midzynarodowy oraz marketing dla inynierów na Uniwersytecie w Plymouth. Jest czonkiem Chartered Institute of Marketing, czoowej w wiecie organizacji zrzeszajcej profesjonalistów z tej brany,
"Ta ksika jest efektem kilkunastoletniej pracy dydaktycznej w zakresie marketingu ze studentami naukowo-technicznych studiów magisterskich i licencjanckich. Pracodawcy coraz czciej wymagaj, aby ich kadra techniczna bya wszechstronnie wyksztacona - rozumiaa nie tylko kwestie czysto naukowe, ale take klientów i rynki danej organizacji".
Autor
W podrczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
-wspóczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
-elementy marketing-mix,
-gówne obszary, na których kadra techniczna spotyka si z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jako rynkowa oraz plany marketingowe.
Dziki ksice czytelnik zrozumie istot i cele marketingu pozna rónice midzy marketingiem produktów a marketingiem usug oraz zdobdzie umiejtno sporzdzania planów marketingowych.
"Lektura obowizkowa dla kadego, kto wybra fakultet z biznesu lub marketingu, a take solidna podstawa strategii marketingowej dla studentów MBA, którzy ukoczyli studia naukowo-techniczne".
Naren Gupta, School of Engineering and the Built Environment, Napier University
Autorzy | Curtis Tony |
---|---|
Format | B5 |
Rok wydania | 2013 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788326444975 |
Liczba stron | 482 |