Klient w sieci organizacyjnej
30.20 zł | |
Rabat: | 9.80 zł |
Cena katalogowa: | 40.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 30.20 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Klient w sieci organizacyjnej
Autorzy | Skowron Stanisław |
---|---|
Format | B5 |
Rok wydania | 2013 |
Wydawca | Difin |
Kod EAN/ISBN | 9788376418889 |
Liczba stron | 176 |
Klient w sieci organizacyjnej
Ksika Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegaj procesy zachodzce w sieci midzyorganizacyjnej? czy sie organizacji stwarza dla klienta dodatkow warto w stosunku do jego relacji z pojedyncz organizacj (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystujc technologie informacyjne, ma moliwoci integrowania si w formie wasnej sieci (wspólnoty o charakterze sieciowym)? jakie mog zachodzi relacje midzy obiema sieciami, tj. sieci organizacyjn i sieci klienta? jakie strategie moe formuowa sie organizacyjna z punktu widzenia obsugi klienta sieciowego? Autor formuuje mia hipotez, i miejsce i rola klienta w sieci (jako celu i zasobu sieci oraz kryterium decyzji menederskich) jest pochodn oddziaywania dwu sieci: sieci organizacyjnej i sieci klienta. Kryterium interferencji obu sieci, wraz z kryterium dominujcego typu uytecznoci, jakiej klientowi dostarcza sie, rozstrzygaj z kolei o wyborze strategii sieci organizacyjnej ukierunkowanej na klienta. Hipoteza o wzajemnym oddziaywaniu sieci organizacyjnej i sieci klienta, gdzie obaj aktorzy gry rynkowej sigaj po potny or w postaci coraz doskonalszych instrumentów technologii informacyjnej, wydaje si odpowiada wyzwaniom dzisiejszej gospodarki i spoeczestwa. Biznes sieciowy, z jednej strony, i wspólnoty sieciowe klientów z drugiej, stanowi dwie przenikajce si kultury, wyznaczaj przestrze dla konfrontacji i zrozumienia. Szczególnie dostrzega to musz menederowie biznesu sieciowego, przyjmujc realne zaoenie, e klient „uczy si” szybko, a klient sieciowy jeszcze szybciej.
Ksika Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegaj procesy zachodzce w sieci midzyorganizacyjnej? czy sie organizacji stwarza dla klienta dodatkow warto w stosunku do jego relacji z pojedyncz organizacj (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystujc technologie informacyjne, ma moliwoci integrowania si w formie wasnej sieci (wspólnoty o charakterze sieciowym)? jakie mog zachodzi relacje midzy obiema sieciami, tj. sieci organizacyjn i sieci klienta? jakie strategie moe formuowa sie organizacyjna z punktu widzenia obsugi klienta sieciowego? Autor formuuje mia hipotez, i miejsce i rola klienta w sieci (jako celu i zasobu sieci oraz kryterium decyzji menederskich) jest pochodn oddziaywania dwu sieci: sieci organizacyjnej i sieci klienta. Kryterium interferencji obu sieci, wraz z kryterium dominujcego typu uytecznoci, jakiej klientowi dostarcza sie, rozstrzygaj z kolei o wyborze strategii sieci organizacyjnej ukierunkowanej na klienta. Hipoteza o wzajemnym oddziaywaniu sieci organizacyjnej i sieci klienta, gdzie obaj aktorzy gry rynkowej sigaj po potny or w postaci coraz doskonalszych instrumentów technologii informacyjnej, wydaje si odpowiada wyzwaniom dzisiejszej gospodarki i spoeczestwa. Biznes sieciowy, z jednej strony, i wspólnoty sieciowe klientów z drugiej, stanowi dwie przenikajce si kultury, wyznaczaj przestrze dla konfrontacji i zrozumienia. Szczególnie dostrzega to musz menederowie biznesu sieciowego, przyjmujc realne zaoenie, e klient „uczy si” szybko, a klient sieciowy jeszcze szybciej.
Autorzy | Skowron Stanisław |
---|---|
Format | B5 |
Rok wydania | 2013 |
Wydawca | Difin |
Kod EAN/ISBN | 9788376418889 |
Liczba stron | 176 |