Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne
52.09 zł | |
Rabat: | 16.91 zł |
Cena katalogowa: | 69.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 52.09 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne
Autorzy | Karasiewicz Grzegorz |
---|---|
Format | B5 |
Rok wydania | 2013 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788326442841 |
Liczba stron | 406 |
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsibiorstw. Podejcie holistyczne
Grzegorz Karasiewicz jest kierownikiem Katedry Marketingu na Wydziale Zarzdzania Uniwersytetu Warszawskiego. By prodziekanem ds. studenckich (2002-2005) i penomocnikiem dziekana Wydziau ds. Studiów Podyplomowych (2005-2008) na Wydziale Zarzdzania UW. Jest absolwentem Wydziau Zarzdzania Uniwersytetu Warszawskiego (1988) i Harvard Business School - program PMD (1995). Jego zainteresowania naukowe obejmuj gównie: strategie internacjonalizacji polskich przedsibiorstw, strategie cenowe przedsibiorstw, zmiany strukturalne w polskim handlu w okresie transformacji gospodarczej, budetowanie dziaalnoci marketingowej oraz ocen efektywnoci decyzji marketingowych.
W ksice przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsibiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskaza, jakie decyzje marketingowe przedsibiorstw na rynkach zagranicznych prowadz do pozytywnych efektów finansowych. Uwzgldni przy tym, opierajc si na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfik polskich przedsibiorstw prowadzcych dziaalno na rynkach zagranicznych.
Adresatami publikacji s zarówno menederowie podejmujcy decyzje strategiczne w przedsibiorstwie, kierownicy i specjalici dziaów marketingu i sprzeday, jak i pracownicy naukowi zajmujcy si problematyk zarzdzania strategicznego, biznesu midzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych.
„Opracowanie stanowi interesujce studium i moe sta si wartociow publikacj uyteczn gównie w procesie akademickiego ksztacenia zarówno na poziomie podstawowym, jak i podyplomowym. Holistyczne podejcie do problematyki umidzynarodowienia dziaa rynkowych oraz oryginalno modelu i analizy zalenoci stopnia internacjonalizacji polskich przedsibiorstw i uzyskiwanych efektów finansowych stanowi bezsprzeczne atuty publikacji".
dr hab. Robert Kozielski, prof. Uniwersytetu ódzkiego
Grzegorz Karasiewicz jest kierownikiem Katedry Marketingu na Wydziale Zarzdzania Uniwersytetu Warszawskiego. By prodziekanem ds. studenckich (2002-2005) i penomocnikiem dziekana Wydziau ds. Studiów Podyplomowych (2005-2008) na Wydziale Zarzdzania UW. Jest absolwentem Wydziau Zarzdzania Uniwersytetu Warszawskiego (1988) i Harvard Business School - program PMD (1995). Jego zainteresowania naukowe obejmuj gównie: strategie internacjonalizacji polskich przedsibiorstw, strategie cenowe przedsibiorstw, zmiany strukturalne w polskim handlu w okresie transformacji gospodarczej, budetowanie dziaalnoci marketingowej oraz ocen efektywnoci decyzji marketingowych.
W ksice przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsibiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskaza, jakie decyzje marketingowe przedsibiorstw na rynkach zagranicznych prowadz do pozytywnych efektów finansowych. Uwzgldni przy tym, opierajc si na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfik polskich przedsibiorstw prowadzcych dziaalno na rynkach zagranicznych.
Adresatami publikacji s zarówno menederowie podejmujcy decyzje strategiczne w przedsibiorstwie, kierownicy i specjalici dziaów marketingu i sprzeday, jak i pracownicy naukowi zajmujcy si problematyk zarzdzania strategicznego, biznesu midzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych.
„Opracowanie stanowi interesujce studium i moe sta si wartociow publikacj uyteczn gównie w procesie akademickiego ksztacenia zarówno na poziomie podstawowym, jak i podyplomowym. Holistyczne podejcie do problematyki umidzynarodowienia dziaa rynkowych oraz oryginalno modelu i analizy zalenoci stopnia internacjonalizacji polskich przedsibiorstw i uzyskiwanych efektów finansowych stanowi bezsprzeczne atuty publikacji".
dr hab. Robert Kozielski, prof. Uniwersytetu ódzkiego
Autorzy | Karasiewicz Grzegorz |
---|---|
Format | B5 |
Rok wydania | 2013 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788326442841 |
Liczba stron | 406 |