Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych
52.09 zł | |
Rabat: | 16.91 zł |
Cena katalogowa: | 69.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 52.09 zł |
Dostępność: 101
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych
Autorzy | Li Charlene |
---|---|
Format | B5 |
Rok wydania | 2011 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788326415319 |
Liczba stron | 237 |
"Bd otwarty, bd przejrzysty, bd autentyczny" - to mantra wspóczesnego przywództwa, ale rzadko wida jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera si na kontroli i trudno jest zmieni dotychczasowy sposób funkcjonowania wprowadzajc otwarto, cho nowy porzdek wiata tego wymaga.
Autorka ksiki Charlene Li pokazuje, jak wykorzysta moc mediów spoecznych, by sta si otwartym i nie straci przy tym kontroli nad wewntrznymi i zewntrznymi relacjami organizacji. Dowodzi, e firma nie powinna przystpowa do nawizywania otwartych relacji bez wypracowania jasnych wytycznych dotyczcych jej obecnoci na forum spoecznym. Potrzebne jest bowiem precyzyjne okrelenie oczekiwa w stosunku do tych nowych relacji oraz wprowadzenie nowych zasad komunikacji. Samo otwarcie si i pozwolenie, by sprawy toczyy si wasnym torem grozi pogreniem si w chaosie. Otwarto wymaga wikszego - nie mniejszego - rygoru i wysiku ni sprawowanie kontroli w tradycyjny sposób.
Opierajc si na konkretnych przykadach z wielu krajów i rónych gazi przemysu, autorka wskazuje, jak waciwie wprowadzi otwarto w relacjach zarówno wewntrz, jak i na zewntrz organizacji, oraz omawia strategie i procedury suce osigniciu tego celu, które zostay pomylnie wdroone przez szereg organizacji.
"yjesz w przyjani z Facebookiem i Twitterem czy trzsiesz si na myl o nich? Niezalenie od Twoich odczu, potrzebujesz nowych strategii przywódczych, by zrozumie dzisiejszy wiat opanowany przez media spoeczne. Mdra, praktyczna i wcigajca ksika Charlene Li pokazuje, jak sobie z tym poradzi".
profesor Harvard Business School
dyrektor Harvard Advanced Leadership Initiative
Autorzy | Li Charlene |
---|---|
Format | B5 |
Rok wydania | 2011 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788326415319 |
Liczba stron | 237 |