Pozyskiwanie inwestorów do gmin
30.91 zł | |
Rabat: | 10.04 zł |
Cena katalogowa: | 40.95 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 30.91 zł |
Dostępność: 102
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Pozyskiwanie inwestorów do gmin
Autorzy | Jarczewski W. |
---|---|
Format | A5 |
Rok wydania | 2007 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788375262247 |
Liczba stron | 176 |
Gwnym celem tego opracowania, przygotowanego na podstawie czteroletnich bada prowadzonych w Instytucie Geografii i Gospodarki Przestrzennej na Uniwersytecie Jagielloskim, jest wskazanie zalenoci pomidzy poszczeglnymi dziaaniami podejmowanymi przez wadze lokalne a napywem nowych inwestorw do gmin. Punktem wyjcia byy klasyfikacja i uporzdkowanie dziaa, jakie podejmuj i mog podejmowa wadze lokalne w celu przycignicia inwestorw. Czynniki lokalizacji przedsibiorstw s liczne i silnie zrnicowane. Oczywiste wydaje si wic stwierdzenie, e dziaania, podejmowane przez wadze lokalne w celu zwikszenia swoich szans na pozyskanie inwestorw, take musz by liczne i wielokierunkowe. W zwizku z brakiem odpowiednio kompletnej i przedyskutowanej listy dziaa proinwestycyjnych podjto wysiek przeanalizowania moliwie najobszerniejszego ich zestawu (dziaa potencjalnie moliwych i rzeczywicie podejmowanych przez polskie samorzdy) w obrbie nastpujcych zagadnie: przywdztwo w gminie, planowanie proinwestycyjne, przygotowanie ofert inwestycyjnych i ich promocja, prowadzenie negocjacji oraz obsuga procesu inwestycyjnego i obsuga poinwestycyjna. Spis treci: Przedmowa str. 9 Rozdzia 1. Wprowadzenie str. 11 Cele ksiki str. 11 Wpyw wadz lokalnych na decyzje lokalizacyjne firm str. 14 Marketing terytorialny str. 16 Kto rzdzi w miecie? str. 20 Ukad pracy str. 22 Rozdzia 2. Znaczenie postaw wadz lokalnych w dziaaniach proinwestycyjnych gmin str. 24 Wizja proinwestycyjna str. 28 Metropolie str. 32 Stabilno wadzy str. 33 Liczba kadencji a dziaania proinwestycyjne str. 33 Przejcie wadzy w gminie str. 36 Wnioski str. 37 Rozdzia 3. Proinwestycyjne planowanie strategiczne str. 40 Etapy proinwestycyjnego planowania strategicznego w gminach str. 42 Zbieranie danych i ich analiza str. 44 Obranie celw i zaplanowanie rodkw ich realizacji str. 48 Wdraanie i kontrola str. 50 Wnioski str. 51 Rozdzia 4. Przygotowywanie ofert inwestycyjnych str. 53 Nieruchomoci str. 53 Oferowanie przez gmin nieruchomoci prywatnych str. 62 Cechy dziaek inwestycyjnych str. 65 Zachty dla inwestorw str. 70 Wnioski str. 72 Rozdzia 5. Specjalne strefy ekonomiczne w gminach str. 74 Funkcjonowanie SSE w Polsce str. 74 Pozyskiwanie SSE dla gmin str. 79 Wnioski str. 84 Rozdzia 6. Promocja proinwestycyjna gmin str. 85 Strategie promocji gmin str. 87 Promocja porednia str. 88 Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) str. 89 Promocja bezporednia str. 107 Promocja proinwestycyjna a wizerunek gminy str. 123 Ocena efektywnoci dziaa promocyjnych str. 125 Wnioski str. 128 Rozdzia 7. Prowadzenie negocjacji oraz obsuga inwestorw str. 131 Organizacja obsugi inwestorw w urzdach str. 131 Prowadzenie negocjacji str. 134 Obsuga procesu inwestycyjnego str. 138 Wnioski str. 141 Rozdzia 8. Opieka poinwestycyjna str. 143 Platformy wsppracy str. 145 Obszary opieki poinwestycyjnej str. 148 Znaczenie opieki poinwestycyjnej w polityce proinwestycyjnej str. 153 Wnioski str. 153 Rozdzia 9. Podsumowanie str. 155 Trzeba dziaa, by osign sukces str. 157 Sposoby wpywania na decyzje lokalizacyjne inwestorw str. 160 Co z tym marketingiem terytorialnym? str. 163 Spis tabel str. 167 Spis ilustracji str. 168 Spis przykadw str. 169 Bibliografia str. 173 |
Autorzy | Jarczewski W. |
---|---|
Format | A5 |
Rok wydania | 2007 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788375262247 |
Liczba stron | 176 |