Moje konto

Nieperfekcjoniści: Strategiczne podejście na niepewne czasyNIEPERFEKCJONIŚCI. Strategiczne podejście na niepewne czasy

46.61 zł
Rabat: 13.29 zł
Cena katalogowa: 59.90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46.61 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 51 Bardzo dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Nowość

Nieperfekcjoniści: Strategiczne podejście na niepewne czasyNIEPERFEKCJONIŚCI. Strategiczne podejście na niepewne czasy

Autorzy McLean Robert,Conn Charles
Format 14.1x21.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Pkwiu 49.01
Rok wydania 2024
Tematyka Psychologia
Tłumacze Rostocki Marek
Tytuł oryginału The Imperfectionists: Strategic Mindsets for Uncertain Times
Wydanie 1
Wydawca MT Biznes
Kod EAN/ISBN 9788382314427
Liczba stron 256
Jak rozwiązywać strategiczne problemy, zarządzać niepewnością i przygotować organizację na zmianę Problemy stają się coraz bardziej złożone, wieloaspektowe i trudne, a otoczenie – coraz bardziej nieprzewidywalne, czego dowiodła pandemia koronawirusa i zakłócenia w dostawach towarów w wyniku konfliktów w różnych częściach świata. Aby sprostać tym przeciwnościom, organizacje powinny być zwinne i nieperfekcyjne, tolerować niejednoznaczność, brać pod uwagę przeciwieństwa, nieustannie eksperymentować i podejmować ryzyko. Nieperfekcjonizm to strategia w działaniu. Rob McLean i Charles Conn omawiają sześć stosowanych przez światowych liderów wzajemnie wzmacniających się sposobów myślenia o rozwiązywaniu problemów. Są to: nieograniczona ciekawość wobec każdego elementu problemu postrzeganie świata okiem ważki, czyli z różnych perspektyw dążenie do zachowania zdarzeniowego i ciągłe eksperymentowanie wykorzystanie inteligencji zbiorowej i uznanie, że nie powinno się przeceniać swoich umiejętności stosowanie metody „pokaż i powiedz” ze świadomością, że storytelling wywołuje działanie uwolnienie się od perfekcjonizmu i duża tolerancja wobec wieloznaczności. Umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów można się nauczyć! Poznaj możliwości, jakie stwarza liderom akceptacja nieperfekcyjności, wieloznaczności i eksperymentowania. Naucz się, jak rozwiązywać nawet najtrudniejsze i enigmatyczne problemy dzięki podejmowaniu ryzyka i zaakceptowaniu wszechobecnej niepewności. To lektura obowiązkowa dla menedżerów, członków zarządów, przedsiębiorców, założycieli firm oraz liderów organizacji non profit i sektora publicznego, którzy poszukują praktycznych strategii, by sprawniej poruszać się w coraz bardziej wymagającym świecie. Wciągający zbiór często nowatorskich i znakomitych rad dla liderów biznesu, bazujący na wieloletnim doświadczeniu autorów i zawierający wiele zapadających w pamięć przykładów decyzji oraz ich konsekwencji. Nieperfekcjonizm jest wpływową koncepcją. — prof. Daniel Kahneman,laureat Nagrody Nobla Książka McLeana i Conna jest jak powiew świeżego powietrza wśród książek o strategiach biznesowych. Autorzy trafnie uznają umiejętność rozwiązywania problemów za najważniejsze narzędzie w rękach stratega i omawiają sześć różnych sposobów myślenia o trudnych sytuacjach w warunkach niepewności. Jeśli twoja firma zmaga się ze „strategiami” przygotowania budżetu na trzy lata, zapoznaj się z tą książką jak najszybciej. Dzięki niej poznasz skuteczne sposoby radzenia sobie z niepewnością i złożonością. — prof. Richard Rumelt,autor książek Dobra strategia, zła strategia oraz Sedno strategii W szybko zmieniającym się świecie zwinne sposoby strategicznego myślenia są ważniejsze niż tradycyjne planowanie, które szybko staje się przestarzałe. W moim odczuciu autorom udało się uchwycić istotę ryzyka i podejmowania decyzji. — Eric Schmidt,były CEO, Google Robert McLean –kawaler Orderu Australii, emerytowany dyrektor McKinsey & Company, członek zarządu fundacji The Nature Conservancy w Australii i Azji, dyrektor the Paul Ramsay Foundation, największej australijskiej organizacji dobroczynnej. Były dziekan Australian Graduate School of Management i stypendysta programu Fulbrighta w Graduate School of Business na Uniwersytecie Columbia w Nowym Jorku. Charles Conn – inwestor, działacz na rzecz ochrony środowiska, przedsiębiorca. Współzałożyciel firmy Monograph Capital, inwestującej w przedsięwzięcia z zakresu nauk przyrodniczych. Były dyrektor generalny the Rhodes Trust na Uniwersytecie Oksfordzkim. Zasiada lub zasiadał w zarządach wielu firm i organizacji non-profit, takich jak Patagonia, the Mandela Rhodes Foundation w Afryce Południowej oraz The Nature Conservancy European Council. Były założyciel i dyrektor generalny Ticketmaster-Citysearch, były partner w McKinsey & Company. Absolwent Uniwersytetu Harvarda, Uniwersytetu Oksfordzkiego i Uniwersytetu Bostońskiego.
Autorzy McLean Robert,Conn Charles
Format 14.1x21.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Pkwiu 49.01
Rok wydania 2024
Tematyka Psychologia
Tłumacze Rostocki Marek
Tytuł oryginału The Imperfectionists: Strategic Mindsets for Uncertain Times
Wydanie 1
Wydawca MT Biznes
Kod EAN/ISBN 9788382314427
Liczba stron 256
:
:
: