CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
44.54 zł | |
Rabat: | 14.46 zł |
Cena katalogowa: | 59.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 44.54 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
Autorzy | Rudnicka Agata |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11 |
Rok wydania | 2012 |
Seria/cykl | SERIA AKADEMICKA |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788326438448 |
Liczba stron | 252 |
Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu.
W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy.
Dzięki lekturze można:
- zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania,
- poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością,
- dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami,
- poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.
Autorzy | Rudnicka Agata |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11 |
Rok wydania | 2012 |
Seria/cykl | SERIA AKADEMICKA |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788326438448 |
Liczba stron | 252 |