Moje konto

CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

44.54 zł
Rabat: 14.46 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44.54 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100 Bardzo dużo

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

Autorzy Rudnicka Agata
Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11
Rok wydania 2012
Seria/cykl SERIA AKADEMICKA
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788326438448
Liczba stron 252
Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu. W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy. Dzięki lekturze można: - zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania, - poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością, - dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami, - poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.
Autorzy Rudnicka Agata
Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11
Rok wydania 2012
Seria/cykl SERIA AKADEMICKA
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788326438448
Liczba stron 252
Ocena:
:
:
: