Marketing usług zdrowotnych
49.79 zł | |
Rabat: | 9.21 zł |
Cena katalogowa: | 59.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 49.79 zł |
Dostępność: 1
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Marketing usług zdrowotnych
Autorzy | Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.19 |
Rok wydania | 2020 |
Tematyka | Medycyna |
Wydanie | 7 |
Wydawca | CeDeWu |
Kod EAN/ISBN | 9788381021524 |
Liczba stron | 334 |
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.
Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
Autorzy | Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska |
---|---|
Format | 16.5x23.5cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.19 |
Rok wydania | 2020 |
Tematyka | Medycyna |
Wydanie | 7 |
Wydawca | CeDeWu |
Kod EAN/ISBN | 9788381021524 |
Liczba stron | 334 |