Moje konto

Public relations w sferze publicznej: Wizerunek i komunikacja

89.83 zł
Rabat: 29.17 zł
Cena katalogowa: 119.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89.83 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100 Bardzo dużo

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Public relations w sferze publicznej: Wizerunek i komunikacja

Autorzy red. Tabernacka Magdalena, red. Szadok-Bratuń Aleksandra
Format 13.5x20.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Twarda
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Tabernacka Magdalena, Szadok-Bratuń Aleksandra
Rok wydania 2012
Seria/cykl MONOGRAFIE LEX
Tematyka Prawo Książki dla praktyków
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788326414473
Liczba stron 610
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej – organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. W części pierwszej publikacji przedstawiono prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania do podmiotów tej sfery. Dokonano także szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja jednostek samorządu terytorialnego, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations podmiotów sfery publicznej, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). ?? Część druga opracowania została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations urzędów, sądów i prokuratury, a także jednostek samorządu terytorialnego. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz publicznych w kontaktach z obywatelami oraz specyfi kę kontaktów z mass mediami i prowadzenia akcji informacyjnych. Omówiono również narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym. Książka adresowana jest przede wszystkim do praktyków: funkcjonariuszy publicznych i pracowników władz publicznych – administracji, sądów i prokuratury oraz osób zarządzających podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej. Zainteresuje też studentów wydziałów prawa i administracji oraz innych kierunków nauk społecznych – dziennikarstwa, socjologii i politologii.
Autorzy red. Tabernacka Magdalena, red. Szadok-Bratuń Aleksandra
Format 13.5x20.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Twarda
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Tabernacka Magdalena, Szadok-Bratuń Aleksandra
Rok wydania 2012
Seria/cykl MONOGRAFIE LEX
Tematyka Prawo Książki dla praktyków
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788326414473
Liczba stron 610
Ocena:
:
:
: