Marketing: Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
48.12 zł | |
Rabat: | 21.78 zł |
Cena katalogowa: | 69.90 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 48.12 zł |
Dostępność: 5
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Marketing: Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Autorzy | Garbarski Lechosław, red. |
---|---|
Format | 16.2x23.7cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Redakcja | Garbarski Lechosław |
Rok wydania | 2011 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320819571 |
Liczba stron | 300 |
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych.
Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
Autorzy | Garbarski Lechosław, red. |
---|---|
Format | 16.2x23.7cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Redakcja | Garbarski Lechosław |
Rok wydania | 2011 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320819571 |
Liczba stron | 300 |