Moje konto

Marketing: Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

48.12 zł
Rabat: 21.78 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48.12 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 5 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Marketing: Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Autorzy Garbarski Lechosław, red.
Format 16.2x23.7cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Garbarski Lechosław
Rok wydania 2011
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca PWE
Kod EAN/ISBN 9788320819571
Liczba stron 300
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych. Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych. Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
Autorzy Garbarski Lechosław, red.
Format 16.2x23.7cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Garbarski Lechosław
Rok wydania 2011
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca PWE
Kod EAN/ISBN 9788320819571
Liczba stron 300
Ocena:
:
:
: