Moje konto

Uzależnienia medialne: Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka

26.30 zł
Rabat: 6.60 zł
Cena katalogowa: 32.90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26.30 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 5 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Uzależnienia medialne: Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka

Autorzy Ogonowska Agnieszka
Format 14.5x21.0cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2018
Tematyka Pedagogika Oświata Szkolnictwo
Wydawca Wydawnictwo Edukacyjne
Kod EAN/ISBN 9788365669384
Liczba stron 184
Oto nowe zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki pierwotnie zatytułowanej Uzależnienia medialne, czyli o patologicznym wykorzystaniu mediów. Książka odnosi się do sytuacji, w których dzieci i młodzież wykorzystują media w sposób dysfunkcjonalny – tzn. taki, który okazuje się szkodliwy zarówno dla samego użytkownika, jak i jego otoczenia społecznego. Wyczerpanie pierwszego nakładu pozycji oraz dynamiczny rozwój mediów, a tym samym większa liczba badań empirycznych i studiów teoretycznych dotyczących tej problematyki, sprawiły, że drugie wydanie Uzależnień… zostało zaktualizowane o najnowsze ustalenia, opisy nowoczesnych form profilaktyki i terapii oraz wskazówki bibliograficzne. Publikacja jest przydatną pomocą dla nauczycieli, wychowawców, rodziców, pedagogów i psychologów szkolnych. Agnieszka Ogonowska, prof. dr hab. – psycholog i medioznawca; kierownik: Katedry Mediów i Badań Kulturowych w Instytucie Filologii Polskiej na UP im. KEN w Krakowie, Ośrodka Badań nad Mediami UP oraz Zespołu Badań ds. Psychologii Mediów i Edukacji Medialnej w ramach Ośrodka Badań nad Mediami; ekspert komisji sejmowej ds. przeciwdziałania przemocy w mediach (Komisja Stała/Komisja Polityki Społecznej i Rodziny – IV kadencja Sejmu RP); współpracownik Polskiego Komitetu ds. UNESCO. Prowadzi zajęcia naukowe i warsztaty z zakresu: edukacji medialnej, komunikacji społecznej, psychologii klinicznej dzieci i młodzieży oraz uzależnień behawioralnych w obszarze mediów. Jest założycielką i redaktorką merytoryczną dwóch serii wydawniczych: „Psychologia Stosowana” oraz „Kultura i Społeczeństwo” w Wydawnictwie Edukacyjnym w Krakowie. Pełni funkcję redaktor naczelnej czasopisma naukowego „Studia de Cultura”.
Autorzy Ogonowska Agnieszka
Format 14.5x21.0cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2018
Tematyka Pedagogika Oświata Szkolnictwo
Wydawca Wydawnictwo Edukacyjne
Kod EAN/ISBN 9788365669384
Liczba stron 184
Ocena:
:
:
:

Osoby, które kupiły produkt Uzależnienia medialne: Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka kupiły także