Uzależnienia medialne: Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka
27.05 zł | |
Rabat: | 5.85 zł |
Cena katalogowa: | 32.90 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 26.30 zł |
Dostępność: 23
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Uzależnienia medialne: Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka
Autorzy | Ogonowska Agnieszka |
---|---|
Format | 14.5x21.0cm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2018 |
Tematyka | Pedagogika Oświata Szkolnictwo |
Wydawca | Wydawnictwo Edukacyjne |
Kod EAN/ISBN | 9788365669384 |
Liczba stron | 184 |
Oto nowe zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki pierwotnie zatytułowanej Uzależnienia medialne, czyli o patologicznym wykorzystaniu mediów. Książka odnosi się do sytuacji, w których dzieci i młodzież wykorzystują media w sposób dysfunkcjonalny – tzn. taki, który okazuje się szkodliwy zarówno dla samego użytkownika, jak i jego otoczenia społecznego. Wyczerpanie pierwszego nakładu pozycji oraz dynamiczny rozwój mediów, a tym samym większa liczba badań empirycznych i studiów teoretycznych dotyczących tej problematyki, sprawiły, że drugie wydanie Uzależnień… zostało zaktualizowane o najnowsze ustalenia, opisy nowoczesnych form profilaktyki i terapii oraz wskazówki bibliograficzne. Publikacja jest przydatną pomocą dla nauczycieli, wychowawców, rodziców, pedagogów i psychologów szkolnych.
Agnieszka Ogonowska, prof. dr hab. – psycholog i medioznawca; kierownik: Katedry Mediów i Badań Kulturowych w Instytucie Filologii Polskiej na UP im. KEN w Krakowie, Ośrodka Badań nad Mediami UP oraz Zespołu Badań ds. Psychologii Mediów i Edukacji Medialnej w ramach Ośrodka Badań nad Mediami; ekspert komisji sejmowej ds. przeciwdziałania przemocy w mediach (Komisja Stała/Komisja Polityki Społecznej i Rodziny – IV kadencja Sejmu RP); współpracownik Polskiego Komitetu ds. UNESCO. Prowadzi zajęcia naukowe i warsztaty z zakresu: edukacji medialnej, komunikacji społecznej, psychologii klinicznej dzieci i młodzieży oraz uzależnień behawioralnych w obszarze mediów. Jest założycielką i redaktorką merytoryczną dwóch serii wydawniczych: „Psychologia Stosowana” oraz „Kultura i Społeczeństwo”
w Wydawnictwie Edukacyjnym w Krakowie. Pełni funkcję redaktor naczelnej czasopisma naukowego „Studia de Cultura”.
Autorzy | Ogonowska Agnieszka |
---|---|
Format | 14.5x21.0cm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2018 |
Tematyka | Pedagogika Oświata Szkolnictwo |
Wydawca | Wydawnictwo Edukacyjne |
Kod EAN/ISBN | 9788365669384 |
Liczba stron | 184 |
Osoby, które kupiły produkt Uzależnienia medialne: Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka kupiły także
-
dostępne 21 egz.
-
dostępne 0 egz.