Moje konto

Marketing w erze technologii cyfrowych: Nowoczesne koncepcje i wyzwania

53.47 zł
Rabat: 15.53 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53.47 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 11 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Marketing w erze technologii cyfrowych: Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Autorzy Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska
Format 17.0x24.0cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Gregor Bogdan, Kaczorowska-Spychalska Dominika
Rok wydania 2018
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod EAN/ISBN 9788301202248
Liczba stron 272
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.
Autorzy Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska
Format 17.0x24.0cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Gregor Bogdan, Kaczorowska-Spychalska Dominika
Rok wydania 2018
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod EAN/ISBN 9788301202248
Liczba stron 272
Ocena:
:
:
: