Marka modowa.: Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
41.16 zł | |
Rabat: | 18.74 zł |
Cena katalogowa: | 59.90 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 40.26 zł |
Dostępność: 15
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Marka modowa.: Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Autorzy | Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna |
---|---|
Format | 28.4x12.2 |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Kartonowa Foliowana |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2018 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320823141 |
Liczba stron | 224 |
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.
Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.
Autorzy | Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna |
---|---|
Format | 28.4x12.2 |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Kartonowa Foliowana |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2018 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320823141 |
Liczba stron | 224 |