Uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji
57.34 zł | |
Rabat: | 16.66 zł |
Cena katalogowa: | 74.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 57.34 zł |
Dostępność:
31
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji
Autorzy | Baran Małgorzata |
---|---|
Format | 17.0x24.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Twarda |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Rok wydania | 2018 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301200244 |
Liczba stron | 264 |
Autorka podjęła próbę uporządkowania pojęć charakteryzujących proces mentoringu oraz wypracowała syntetyczną typologię mentoringu. Proces mentoringu – rozumiany jako świadomie wdrażany proces wspomagania osób, a przez to organizacji w osiąganiu wyznaczonych celów z wykorzystaniem potencjału mentorowanego i kompetencji mentora – został ukazany z perspektywy wszystkich jego interesariuszy, a więc zarówno mentora, mentorowanego, jak i organizacji, w której mentoring jest wykorzystywany.
Realizacja celów pracy wymagała uzyskania odpowiedzi na następujące pytania badawcze:
Jaka jest skala stosowania procesów mentoringu w przedsiębiorstwach w Polsce oraz jaki rodzaj mentoringu najczęściej wykorzystują polskie przedsiębiorstwa?
Jakiego rodzaju efekty uzyskują poszczególni interesariusze procesów mentoringu w przedsiębiorstwach?
Jakie wewnątrzorganizacyjne uwarunkowania mentoringu kształtują uzyskiwane przez przedsiębiorstwa efekty dotyczące rozwoju pracowników oraz efekty dotyczące rozwoju organizacji?
Jakie są czynniki skuteczności procesów mentoringu w przedsiębiorstwie?
Jaka zależność występuje między stopniem sformalizowania procesu mentoringu a jego skutecznością?
Książka dostarcza pierwszego w Polsce obrazu mentoringu w grupie przedsiębiorstw otrzymanego na podstawie wyników badania reprezentatywnego.
Autorzy | Baran Małgorzata |
---|---|
Format | 17.0x24.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Twarda |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Rok wydania | 2018 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301200244 |
Liczba stron | 264 |