Moje konto

Reklama: Krótkie Wprowadzenie 15

26.51 zł
Rabat: 8.39 zł
Cena katalogowa: 34.90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26.51 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 8 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Reklama: Krótkie Wprowadzenie 15

Autorzy Fletcher Winston
Format 21.0x13.0
Języki polski
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Pkwiu 58.11.19.0
Rok wydania 2018
Tematyka Kultura
Tłumacze Domański Tomasz
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kod EAN/ISBN 9788380887565
Liczba stron 172
> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny? * Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. - od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie. Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Autorzy Fletcher Winston
Format 21.0x13.0
Języki polski
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Pkwiu 58.11.19.0
Rok wydania 2018
Tematyka Kultura
Tłumacze Domański Tomasz
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kod EAN/ISBN 9788380887565
Liczba stron 172
Ocena:
:
:
: