Reklama: Krótkie Wprowadzenie 15
28.45 zł | |
Rabat: | 6.45 zł |
Cena katalogowa: | 34.90 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 26.51 zł |
Dostępność: 1
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł
Reklama: Krótkie Wprowadzenie 15
Autorzy | Fletcher Winston |
---|---|
Format | 21.0x13.0 |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
Pkwiu | 58.11.19.0 |
Rok wydania | 2018 |
Tematyka | Kultura |
Tłumacze | Domański Tomasz |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Kod EAN/ISBN | 9788380887565 |
Liczba stron | 172 |
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?
*
Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. - od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.
Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Autorzy | Fletcher Winston |
---|---|
Format | 21.0x13.0 |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
Pkwiu | 58.11.19.0 |
Rok wydania | 2018 |
Tematyka | Kultura |
Tłumacze | Domański Tomasz |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Kod EAN/ISBN | 9788380887565 |
Liczba stron | 172 |