Moje konto

Sieci wpływu: Psychologia perswazji on-line

53.47 zł
Rabat: 15.53 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53.47 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 5 Dużo

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 399.00 zł

Sieci wpływu: Psychologia perswazji on-line

Autorzy Nahai Nathalie
Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2018
Tematyka Psychologia
Tytuł oryginału Webs of Influence. The psychology of online persuasion
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod EAN/ISBN 9788301198015
Liczba stron 238
„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net „Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!” Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. „Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Autorzy Nahai Nathalie
Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2018
Tematyka Psychologia
Tytuł oryginału Webs of Influence. The psychology of online persuasion
Wydanie 1
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod EAN/ISBN 9788301198015
Liczba stron 238
Ocena:
:
:
: